کد مطلب: 47719
 
هیچ تلفات جانی تاکنون گزارش نشده است/ بارندگی ها تا عصردوشنبه ادامه دارد
مدیریت ستاد بحران استان سیستان وبلوچستان با اعلام این خبر که تاکنون هیچ تلفات جانی به شهروندان در زاهدان وارد نشده است، گفت: بیشترین خسارت در مناطق حاشیه شهر در روستای دایی آباد بوده است که خدمات رسانی به آنها نیز از زمان وقوع بارش باران تا کنون همچنان ادامه دارد.
تاریخ انتشار : يکشنبه ۲۶ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۰۸:۵۰
 
به گزارش زاهدانه، بارش باران پاییزی در زاهدان علاوه بر اینکه موجی از خوشحالی را در بین شهروندان به وجود آورد و زمین های خشکیده را سیراب کرد باعث شد تا برخی از مناطق حاشیه نشین این شهرستان با آبگرفتگی معابر و خانه ها مواجه شوند.
در این زمینه غلامرضا اربابی در گفت و گو با زاهدانه با بیان اینکه تاکنون هیچ تلفات جانی به شهروندان در زاهدان وارد نشده است، اظهار داشت: بیشترین خسارت ها از بارش بارندگی در مناطق حاشیه نشین و روستای دایی آباد زاهدان اعلام شده است.
وی گفت: هم اکنون در حال برآورد میزان خسارات مالی به این شهرستان هستیم.
این مسئول در ادامه افزود: تمام نیروهای امدادی اعم از هلال احمر، اورژانس و راه وشهر سازی و غیره از دیشب تاکنون برای رفاه حال شهروندان در حال ارائه خدمات و امداد رسانی در مناطق حادثه خیز زاهدان هستند.
در این خصوص نیز کارشناس اداره هواشناسی در گفت و گو با خبرنگار ما میزان بارندگی در شهر زاهدان را 18 میلی متر عنوان کرد و گفت: احتمال بارندگی در این شهرستان تا عصر روز دوشنبه پیش بینی شده است.
فرجی با اشاره به جریانات جوی این هفته در استان بیان کرد: شهرهای شمالی با وزش باد و گرد و خاک روبرو هستند، همچنین با کاهش دمای 4تا8 درجه روبرو خواهیم بود که ابتدا در شهرهای شمالی و بعد در زاهدان و نیمه شمالی استان رخ خواهد داد.

انتهای پیام/
Share/Save/Bookmark