۱
کد مطلب: 50139
 
اسپانسر جدید تیم ملی والیبال معرفی شد
چرا بانک دی جایگزین بانک سامان شد؟
بانک سامان تجربه بسیار موفقی در اسپانسری ورزشی با تیم ملی والیبال داشت و انتظار می‌رفت این تجربه ادامه پیدا کند ولی این بانک با فدراسیون والیبال به توافق نرسید.
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۰۷
به گزارش زاهدانه به نقل از رده، مراسم رونمایی از اسپانسر جدید تیم ملی والیبال ایران انجام شد و در کمال تعجب بانک سامان که چند سالی به‌عنوان حامی تیم ملی والیبال حضور داشت، جای خود را به بانک دی داد.

محمدرضا داورزنی رئیس فدراسیون والیبال در حاشیه مراسم این مراسم گفت: با توجه به روند خوبی که در این سال‌ها والیبال ایران داشته، به دنبال این بودیم که بازار خوبی را پیدا کنیم. دراین‌بین با توجه به سال حساسی که در آن حضور داریم و تقاضاهای مالی که وجود داشت، با بانک دی به توافق رسیدیم تا تمام مسابقه‌های ما را پوشش بدهد. آرزو می‌کنم که با این حامی مالی والیبال ایران مسیر پیشرفت را سریع‌تر طی کند و به رویای 52 ساله که تاکنون تحقق‌نیافته، برسیم.
طبق اخبار کسب‌شده توسط خبرنگار «رده» بانک سامان اصرار داشته که حامی انحصاری تیم ملی والیبال باشد ولی با توجه به رقم بالاتر پیشنهادی دو حامی مالی جدید، بانک دی و همراه اول پیروز این میدان شدند.
سامانه 3060 همراه اول حامی اول انتخاب شد و از بین بانک انصار و بانک دی نیز، این بانک دی بود که موفق به جلب نظر مسئولان فدراسیون والیبال برای حامی مالی دوم شد.

انتهای پیام/
Share/Save/Bookmark
 


 
یونس
بانک سامان درگیر کمبود شدید نقدینگی است . سال اخر اسپانسری را هم به سختی تامین مالی کرد. خدا بخیر کند که ور شکست نشود (1985)
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۴-۳۱ ۰۰:۴۶:۲۰