کد مطلب: 31563
 
شبگرد طلوع تاریکی؛
رونمایی از تيزر يک بازی پر سر و صدای ايرانی + دانلود
شبگرد آخرین اثر شرکت پردیس گیم، با رویکردی متفاوت نسبت به بازی‌های این شرکت ساخته شده و بر روی کامپیوتر‌های شخصی(ويندوز) قابل اجرا خواهد بود.
تاریخ انتشار : جمعه ۲۳ اسفند ۱۳۹۲ ساعت ۲۲:۲۴
به گزارش زاهدانه ، زمانی که خلافکاران از دست عدالت فرار می‌کنند و در تاریکی شب دنیا را به سمت تباهی می‌برند، مردی از جنس شب، از درون سایه‌ها علیه آنها بر می‌خیزد. او شبگرد، فرشته شب و آواز عدالت است و ناخواسته وارد ماجرایی می‌شود که آینده ای مبهم دارد. قهرمانی که برای پی بردن به سرگذشت تاریکش به کابوس خلافکاران تبدیل می‌شود.






سبک بازی
شبگرد آخرین اثر شرکت پردیس گیم، با رویکردی متفاوت نسبت به بازی‌های این شرکت ساخته شده و بر روی پلتفرم کامپیوتر‌های شخصی منتشر خواهد شد. داستان روانشناسانه (Physiological) بازی با تکه بر عناصر هیجانی و خلق موقعیت‌های داستانی از طریق میان پرده یا صحنه‌های نمایشی (Cut Scene) روایت می‌شود. برجستگی‌های داستانی و نوع متفاوت از برقراری و کنش‌های رئال کاراکتر‌ها در بازی باعث خلق ایده‌های جدید در بین بازی‌های ایرانی شده است. در مجموع بازیباز بیش از 40 دقیقه صحنه نمایشی را تجربه خواهد کرد که در میان آثار ایرانی نوعی رکورد محسوب می‌شود. اما گیم پلی شبگرد از استاندارد‌های معمول این سبک پیروی کرده و ضمن حفظ اصالت خود سعی در نمایش گیم‌پلی متفاوت از بازی‌های دیگر دارد.


 

 


گیم‌پلی شبگرد و ارایه اکشن آن با توجه به داستان طراحی و انتخاب شده و در نهایت اکشن و میزان درگیری‌ها در محیط بازی هوشمندانه تنظیم و مورد اجرا قرار گرفته است. علاوه بر این استفاده از: کاور‌گیری، تیراندازی کور، احیای جان اتوماتیک، درگیری از نزدیک در گیم‌پلی لحاظ شده است. بهره‌گیری از تکنولوژی‌های روز در بخش گرافیکی و انیمیشنی از نکات برجسته و بارز شبگرد محسوب می‌شود که تا حدودی به ساختار‌ عناوین خارجی و مشابه نزدیک شده است. از این رو استفاده از موتور گرافیکی UDK و امکانات پیش‌روی تیم توسعه بازی و در نظر گرفتن محدودیت‌های موجود، بهترین بازدهی و خروجی ممکن از این موتور گرافیکی توسط تیم توسعه و پشتیبانی بازی گرفته شده و در بخش تکنیکی شبگرد بدون شک دارای خصوصیات فراوانی است.


 


در بخش انیمیشن با بیش از 1000 انیمیشن روبرو هستیم که بخش اعظمی از آن توسط Motion Capture ضبط شده و خروجی نهایی بسیار با کیفیت دیده خواهد شد. صداگذاری و موسیقی در شبگرد توسط هنرمندان و نخبگان این هنر انجام گرفته و صداپیشگان محبوب و موسیقیدانان معروفی در این راه شبگرد را همراهی کرده‌اند. مجموعه تیم طراحی با صرف بیش از 2 سال زمان در راه ساخت و توسعه، سعی در ارایه بهترین اثر تولید شده در ایران دارند و کمبود آثار فاخر در این بخش مهمترین انگیزه تیم توسعه بازی برای ساخت این عنوان به شمار می‌رود.

Share/Save/Bookmark