کد مطلب: 30023
 
یک گوشی غول آسای دیگر از سامسونگ؛
تبلت Galaxy Note 3 Neo رونمایی شد + عکس
Galaxy Note 3 Neo با ظاهری مشابه نوت ۳ توسط سامسونگ لهستان رسما رونمایی شدند.
تاریخ انتشار : جمعه ۱۱ بهمن ۱۳۹۲ ساعت ۲۳:۰۳
Neo نسخه ای ارزان قیمت تر از گلکسی نوت ۳ است که تجربه استفاده از بعضی ویژگی های آن از جمله S Pen را در اختیار کاربر قرار می دهد.

gsmarena_012

در مقایسه با گلکسی نوت ۳، هر دو دارای وزن، ضخامت و ظرفیت باتری تقریبا مشابه هستند، اما Neo دارای طول و ارتفاعی کمی کمتر از نوت ۳ است. پشت آن نیز مشابه گلکسی نوت ۳ از طرح چرم مصنوعی می باشد. Galaxy Note 3 Neo در بخش صفحه نمایش هم دارای صفحه نمایشی کوچکتر از صفحه نمایش نوت ۳ است. صفحه نمایش این دستگاه ۵.۵ اینچی Super AMOLED با رزولوشن ۷۲۰p است. دوربین آن نیز ۸ مگاپیکسلی BSI 1080p است.

در بخش پردازنده، +Galaxy Note 3 Neo LTE دارای پروسسور ۶ هسته ای، شامل دو هسته ۱.۷ گیگاهرتزی Cortex-A15 و چهار هسته ۱.۳ گیگاهرتزی Cortex A7 است. اما نسخه دیگر این اسمارت فون یا همان Galaxy Note 3 Neo دارای پردازنده ای با چهار هسته ۱.۶ گیگاهرتزی است که نوع آن هنوز مشخص نیست. از دیگر مشخصات این فبلت می توان به ۲ گیگابایت رم، حافظه داخلی ۱۶ گیگابایتی (۱۱ گیگابایت آن در اختیار کاربر قرار دارد)، اسلات مایکرواس دی، دوربین جلوی ۲ مگاپیکسلی، بلوتوث ۴.۰ و یک IR blaster است (هر دو نسخه).




سیستم عامل این دستگاه اندروید ۴.۳ جیلی بین به همراه رابط کاربری TouchWiz می باشد. Samsung Galaxy Note 3 Neo دارای ابعادی ۱۴۸.۴ در ۷۷.۴ در ۸.۶ میلیمتری و وزن ۱۶۲.۵ گرم است. یک باتری ۳۱۰۰mAh نیز برروی آن قرار دارد.
Share/Save/Bookmark