کد مطلب: 28963
 
بازدید اعضای تیم علمی و پژوهشی هولدینگ «دی‌وین» از منطقه آزاد چابهار
اعضای تیم علمی و پژوهشی هولدینگ «دی وین» با شرکاء خارجی خود از منطقه آزاد چابهار و ظرفیت‌های سرمایه‌گذاری آن بازدید کردند.
تاریخ انتشار : شنبه ۷ دی ۱۳۹۲ ساعت ۲۲:۳۶

به گزارش زاهدانه به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان منطقه آزاد چابهار، این گروه به همراه شرکا هندی خود ضمن بازدید در نشستی با رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد چابهار زمینه همکاری‎های مشترک در حوزه کشاورزی، فضای سبز و صادرات محصولات آن را بررسی کردند.

رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد چابهار در این نشست با اشاره به مزیت‎های نسبی در منطقه گفت: چابهار با آب و هوای مناسب و توانایی تولید محصولات گرمسیری، منطقه‎ای مستعد برای تولید محصولات کشاورزی است و ادامه داد: چابهار ظرفیت تولید محصولات کشاورزی خارج از فصل برای تامین بازارهای داخلی و خارجی را دارد.

حامدعلی مبارکی بیان داشت: هولدینگ دی وین تحقیقات خود را در زمینه کشاورزی و صنایع بالادستی و پایین دستی در استان سیستان و بلوچستان شروع کرده و درصدد استفاده از انرژی‎های نوین در راستای بهبود کشاورزی و نهایتا نگاه سبز به منطقه استفاده کند.

وی عنوان کرد: این تیم پایلوت‎های آزمایشی در زمینه‎های کشاورزی، رفع مشکلات آبزیان و دام و طیور در استان‎های فارس و شمال کشور را هم داشته است.

گفتنی است چابهار با مساحتی حدود 24 هزار و 729 کیلومتر مربع در منتها الیه جنوب شرقی ایران در کنار آب‎های گرم عمان واقع شده است.

انتهای پیام/

Share/Save/Bookmark