کد مطلب: 55963
 
​مسئول نمایندگی ولی فقیه در قرارگاه قدس جنوب شرق
13 آبان، تاریخی به یاد ماندنی در حافظه ملت ایران است/ آمریکا نمی‌تواند ایران مستقل را تحمل کند
​مسئول نمایندگی ولی فقیه در قرارگاه قدس جنوب شرق گفت: امروز دشمنی های غرب و در راس آنها آمریکا با ایران به دلیل استقلال و عدم وابستگی کشورمان به بیگانگان است.
تاریخ انتشار : شنبه ۱۳ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۲۴
 
به گزارش زاهدنیوز به نقل از عصرهامون، حجت‌الاسلام بارانی در جمع راهپیمایان یوم الله 13 آبان زاهدان و با بیان اینکه این روز یک فرصتی تاریخ برای انقلاب اسلامی است، بیان کرد: وقایعی که در این روز اتفاق افتاده‌است یادآور بصیرت، آگاهی و فهم حضور به موقع مردم آگاه و رهبر بصیرشان در صحنه حفظ و حراست از انقلاب است.

وی با بیان اینکه در ماهیت 13 آبان تفکر مبارزه با استکبار به وضوح قابل رویت است، ادامه داد: فصل مشترک تمام اتفاقات 13 آبان عداوت آمریکایی ها با اسلام و مردم ایران را عیان می سازد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در قرارگاه قدس جنوب شرق ادامه داد: تا زمانی این دشمنی ادامه یابد 13 آبان ها ادامه خواهد یافت.

وی با تاکید براینکه 13 آبان برای یک چراغ راه ملت ایران است، بیان کرد: زمان شانسی و آگاهی دانش آموزان و دانشجویان ایرانی، آمریکا برای همیشه از تغییر ملت ایران ناامید کرده است.

وی افزود: امروز دشمنی آمریکا با ملت ایران به دلیل پیشرفت در حوزه های مختلف صنعتی و هسته ای است، آنها می خواهند ایران همیشه یک کشور مصرف کننده باشد و قطعا ایران هسته ای و پیشرفته را نمی پذیرند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در قرارگاه قدس جنوب شرق ادامه داد: اگر امروز تاکید بر این دارد که بر علیه سپاه اقدام کند به دلیل فعالیت های سپاه و دیگر نیروهای نظامی ایران است که موجبات شکست آمریکا در منطقه و جهان را فراهم آورده است.

انتهای پیام//
Share/Save/Bookmark