کد مطلب: 62343
 
کارشناس مسائل سیاسی:
شهید الداغی، مردانگی را به نسل جوان درس داد
کارشناس سیاسی گفت: شهید حمیدرضا الداغی که جان بر سر امر به معروف و نهی منکر گذاشت،‌ آموزش دهنده واقعی درس مردانگی و شرف برای نسل جوان است.
تاریخ انتشار : شنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۲ ساعت ۰۸:۳۸
 
یعقوب کریمی، کارشناس سیاسی در گفتگو با خبرنگار زاهدنیوز با اشاره به شهادت مظلومانه شهید فداکار، شهید الداغی و رخداد یک جنایت بزرگ در سبزوار بیان کرد: دلیل این گونه جنایت‌ها تربیت غیراسلامی است که مثال آن می‌تواند الگوگیری از همه نماد‌های غیردینی و مهم‌تر از همه دنیای استکبار و عواملشان باشد.

وی ادامه داد: کارشناس سیاسی گفت: شهید «حمیدرضا الداغی»، که جان بر سر امر به معروف و نهی منکر گذاشت، آموزش‌دهنده واقعی درس مردانگی و شرف برای نسل جوان است.

وی با اشاره به نقش خانواده در پرورش عناصری همچون عوامل جنایت سبزوار، گفت: اگر خانواده، به جای وصل به منابع تربیتی غربی، متصل به مراکز مذهبی به خصوص مساجد باشند، این گونه جنایت‌ها کمتر اتفاق می‌افتد.

کریمی ادامه داد: یکی از مواردی که این اتفاقات رخ می‌دهد مهارت‌های زندگی است که به تاسی از فرهنگ منحصر به فرد تعدادی از خانواده‌ها بی‌توجه هستند، با توجه به تبلیغاتی که در غرب انجام می‌شود و به دنبال آن هستند که از هر طریقی جوانان ما را تحت تأثیر عقاید خودشان قرار دهند.

این کارشناس سیاسی تصریح کرد: جنایت سبزوار هدف شیطانی و نقطه منحوسی است که شعار انحرافی «زن، زندگی، آزادی» دنبال می‌کنند.

به گفته وی؛ این جنایت مقصد جامعه‌ای است که بی‌حیایی و شهوت‌طلبی را غایت آدمی جعل و آن را به عنوان تجلی معنای حیات، به اذهان متبادر می‌کند.

کارشناس مسائل سیاسی افزود: ریشه این اتفاقات به حوادث سال قبل برمی گردد به طوری که دشمنان به دنبال آن هستند گه از درون فکر و‌ایده جوانان ما را به سمت افراط پیش ببرند.

کریمی با اشاره به نقش خانواده‌ها تشریح کرد: خانواده‌ای که از هویت اصلی اسلامی خود دورشود دچار بحران‌های معرفتی و قوانین می‌شوند که هویت خودشان را نتوانسته پیدا کنند و به طبع نتوانستند در جامعه به فرزند خود ارجاع دهند.

وی اذعان کرد: تنها یکی از خروجی‌های این جنایت، تبلیغات و تهاجم عظیم فرهنگ منحط غربی است، البته عوامل دیگری هم در پیدایش این گونه جنایات دخیل و همه افراد جامعه نیز به نوعی در رخداد اینگونه وقایع دخیل و مسئول هستند.

کارشناس سیاسی با اشاره به فداکاری شهید الداغی گفت: این شهید بزرگوار به ما درس بزرگی داد، سبزوار که در دوران دفاع مقدس نام نیکی برجای گذاشته نام مردان سبزه دار دوباره در دل‌ها را زنده کرد.

کریمی گفت: همه ما خواستار برخورد با عاملان این جنایت هستیم.

انتهای خبر/
Share/Save/Bookmark