کد مطلب: 55143
 
کارآفرین بسیجی عنوان کرد:
دام پروری یکی از عرصه های درامدزا در اقتصاد مقاومتی است/بسیج همیشه یار و یاور محرومین است
ابراهیم گمشادزهی یکی اهالی دهستان ریگ ملک است که با پشتکار و خلاقیت بدون در نظر گرفتن سختی‌های کار توانسته مسیر اشتغالزایی را طی کند و به موفقیت برسد.
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۷ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۱۴:۵۵
 

به گزارش زاهدانه به نقل از لادیز؛ اقتصاد مقاومتی تلاش برای خوداتکایی است و باوجود اینکه موضوع اقتصاد مقاومتی و کارآفرینی مهم‌ترین مباحثی است که بارها مورد تأکید مقام معظم رهبری و کارشناسان اقتصادی و مسئولان بوده است و مسئولین نیز به این باور رسیدند تنها را خروج کشور از رکود در جهت پیشرفت، نگاه به درون و تکیه‌ بر اقتصاد مقاومتی است.
ابراهیم گمشادزهی یکی اهالی دهستان ریگ ملک است که با پشتکار و خلاقیت بدون در نظر گرفتن سختی‌های کار توانسته مسیر اشتغالزایی را طی کند و به موفقیت برسد.

وی در این زمینه می گوید: با وام ده میلیونی که از بسیج سازندگی سپاه شهرستان میرجاوه گرفتم موفق شدم تا کسب و کاری حلال برای خود ایجاد کنم و 15 گوسفند خریدم و به پرورش دام سبک مشغول شدم.

گمشادزهی با بیان اینکه دام پروری یکی از عرصه های درامدزا در اقتصاد مقاومتی است، افزود: اکنون در کنار کار کشاورزی به دامداری نیز می پردازم و به غیر از خودم برای یک نفر دیگر نیز اشتغال ایجاد کردم؛ وام های اقتصاد مقاومتی می تواند زمینه اشغال و خودکفایی جوانان را به خصوص روستاییان را فراهم و از مهاجرت جوانان روستایی به شهرها جلوگیری کند.

وی خاطرنشان کرد: بسیج همیشه یار و یاور محرومین است و اکنون نیز با پرداخت این وام ها کمک بزرگی به ایجاد اشتغال و رفع مشکلات اقتصادی مردم و جامعه می کند و من نیز توانستم با استفاده از این وام چرخ زندگی خود را بچرخانم و با فروش شیر و گوسفندان می‌توانم امورات روزمره خود و خانواده را سپری کنم و از این بابت از خداوند منان سپاس گذارم.



انتهای پیام/

Share/Save/Bookmark