کد مطلب: 55981
 
جانشین سازمان بسیج از خدمت‌رسانی به زائران پاکستانی در سیستان و بلوچستان بازدید کرد + تصاویر
سردار علی فضلی، جانشین سازمان بسیج مستضعفین کشور از روند خدمت‌رسانی به زائران پاکستانی در شهرستان‌های زاهدان و میرجاوه بازدید کرد.
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۰ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۴۶
 
به گزارش زاهدنیوز، سردار علی فضلی، جانشین سازمان بسیج مستضعفین کشور از روند خدمت‌رسانی به زائران پاکستانی در زائرسرای امام رضا(ع) زاهدان بازدید کرد.

سردار فضلی بامداد امروز به زائرسرای امام رضا(ع) زاهدان، محل اسکان موقت زائران پاکستانی اربعین حسینی(ع) رفت و تا صبح امروز از بخش‌های مختلف این زائرسرا بازدید کرد و از نزدیک در جریان خدمت‌رسانی مردمی به این زائران قرار گفت.

رضا بختیاری، دبیر ستاد مردمی اربعین سیستان و بلوچستان در جریان این بازدید اظهار داشت: امسال بیش از 1000 نفر از مردم استان جهت خدمت‌رسانی به زائران پاکستانی نام‌نویسی کردند و ما 5 خدمت اسکان، اطعام، حمل و نقل، بهداشت و درمان و مباحث فرهنگی را توسط نیروهای مردمی به این زائران گرامی ارائه می‌دهیم.

وی با اشاره به روند رو به رشد ورود زائران پاکستانی اربعین به کشور، گفت: تمام تلاشمان بر این است که بهترین خدمات را به زائران ارائه دهیم تا با خاطره‌ای خوش استان را ترک کنند.

شب گذشته نیز شاهد ورود حجم زیادی از زائران از کشور پاکستان به زائرسرا بودیم که شامل بیش  از 2400 زائر در قالب 50 اتوبوس هستند.

 بختیاریافزود: با توجه به پیش‌بینی که از قبل انجام شده بود و چون زائرسرا گنجایش پذیرایی از این تعداد زائر را نداشت، 650 زائر در قالب 13 اتوبوس شب را در یکی از خوابگاه‌های اداره‌کل زندان‌های استان استراحت کردند.

جانشین سازمان بسیج مستضعفین کشور صبح امروز با حضور در نقطه صفر مرزی شهرستان میرجاوه از روند خدمت‌رسانی به زائران پاکستانی در محل ورود به خاک ایران بازدید کرد.

انتهای پیام/

Share/Save/Bookmark