کد مطلب: 58311
 
تداوم مقابله با کرونا در سیستان و بلوجستان؛
اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی با حضور دو سوم کارکنان ادارات /با مدیران دستگاه های متخلف برخورد قانونی می شود
عباسعلی ارجمندی گفت: در هفته جاری دو سوم کارکنان ادارات باید برای رعات فاصله گذاری اجتماعی در محل کار حضور داشته باشند و این تصمیم ستاد مقابله با کرونای استان برای هفته جاری است
تاریخ انتشار : شنبه ۴ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۲۷
 
عباسعلی ارجمندی جانشین ستاد مدیریت کرونای سیستان و بلوچستان در گفت و گو با زاهدنیوز بیان کرد:بر اساس ستاد ملی مقابله با کرونا تمامی دستگاه‌های اجرایی به جز موارد استثنا تا امروز شنبه باید از مصوبه دورکاری کارکنان پیروی می‌کردند.

وی افزود: اجرای مصوبات ستاد مقابله با کرونا برای تمام  دستگاه‌های دولتی، بانک‌ها و دستگاه‌های عمومی غیر دولتی به جز دستگاه‌های خدمات رسان و امدادی ضروری است و مدیران متخلفی که این مصوبات را اجرا نکردند شناسایی و به طور قطع با آنان برخورد خواهد شد.

ارجمندی خاطرنشان کرد: در هفته جاری دو سوم کارکنان ادارات باید برای رعایت فاصله گذاری اجتماعی در محل کار حضور داشته باشند و این تصمیم ستاد مقابله با کرونای استان برای هفته جاری است و برای دورکاری در هفته آینده با توجه به شرایط تصمیم گیری خواهد شد.

وی تاکید کرد: قانون حضور دوسوم کارکنان ادارات در محل کار شامل تمام ادارات و ارگان های استان به جز موارد استثنا مانند دستگاه های خدمات رسان و اورژانس می شود و براساس مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا این پروتکل ها برای تمام ادارات لازم الاجرا است و اداراتی که این پروتکل را رعایت نکنند متخلف محسوب شده و برابر قانون با آنان برخورد خواهد شد.

جانشین ستاد مدیریت کرونای سیستان و بلوچستان با اشاره به لزوم رعایت پروتکل های بهداشتی در ادارات، اذعان کرد: تمامی کارکنان ادارات و ارباب رجوع ها باید با ماسک در ادارات حضور یابند و استفاده از ماسک در ادارات الزامی است و اگر کارکنان بیماری زمینه ای داشته یا مبتلا به کرونا باشد نباید در محل کار حضور پیدا کند.
وی تصریح کرد: مصوبات ستاد مدیریت کرونای سیستان و بلوچستان بر حسب متغیر بودن شرایط و وضعیت بیماری به صورت هفتگی تغییر می‌کند و ممکن است مصوبه دورکاری کارکنان نیز تغییراتی داشته باشد اما برای همه دستگاه‌های اجرایی لازم الاجراست.


انتهای پیام//
Share/Save/Bookmark