کد مطلب: 30311
 
از خانواده‌های معظم شهدا در کانون پرورشی و فکری زاهدان تقدیر شد
جشن بزرگ سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در جمع خانواده‌ی معظم شهدا در کانون پرورشی فکری کودکان و نوجوانان شهرستان زاهدان برگزار شد.
تاریخ انتشار : شنبه ۱۹ بهمن ۱۳۹۲ ساعت ۲۰:۰۰
از خانواده‌های معظم شهدا در کانون پرورشی و فکری زاهدان تقدیر شد
 
به گزارش زاهدانه به نقل از روابط عمومی اداره‌کل کانون پرورش فکری استان سیستان و بلوچستان، صبح امروز با حضور خانواده‌های معظم شهدا و مسئولان محترم استان در جمع اعضا و مربیان کانون، جشن باشکوهی در سالن سینمای کانون زاهدان برگزار شد.

به همین مناسبت مدیر کل کانون در سخنانی ضمن خوش آمدگویی ویژه به 400 کودک و نوجوان پرشور حاضر در جشن و مهمانان، خطاب به خانواده‌ی محترم شهدا گفت: بر ما منت گذاشتید و در جمع ما حاضر شدید. بی گمان انقلاب ما آرامش امروز خود را مدیون جانفشانی جوانانی، از خانواده‌ی شما عزیزان است، که برای پیروزی انقلاب و تداوم آن از جان خود گذشتند.

فرخ سالاری سپس با اشاره به فرازی از سخنان امام خمینی(ره) خطاب به جوانان گفت: مردم ایران به رهبری امام خمینی(ره) 36 هزار شهید در راه پیروزی انقلاب تقدیم کردند.

وی در ادامه فکر، مردم و رهبر را سه ویژگی اصلی هر انقلاب عنوان کرد و افزود: در پیروزی انقلاب ما این سه مشخصه در بالاترین حد خود وجود داشت.

سالاری همچنین با ذکر سوال‌هایی از حاضران در مورد چرایی پیروزی انقلاب و چگونگی حضور جوانان و از جان‌گذشتگی آنها، پاسخ همه‌ی آنها را رهبری عالمانه‌ی امام (ره) دانستند و اینکه به جای صدور فرمان، جوانان را به فکر کردن دعوت کردند که نتیجه‌ی آن را پس از گذشت 35 سال از پیروزی انقلاب و حضور جوانان در همه‌ی صحنه‌ها می‌بینیم .

در ادامه معاون سیاسی اجتماعی استانداری در سخنانی کوتاه و با اشاره به ریزش‌ها و رویش‌های هر انقلاب، رویش‌های انقلاب اسلامی را بسیار بیشتر از ریزش‌ها دانست و گفت: همه‌ی اینها مدیون نوجوانان و جوانانی است که فرهنگ انقلاب را درک‌کردند.

ضیایی سپس با ذکر خاطره‌ای از دوران دفاع مقدس و نقش جوانان در آن دوران، اعتماد به جوانان را بزرگترین علت پیروزی و تداوم انقلاب دانست و اظهار امیدواری کرد: خداوند به همه‌ توفیق دهد ادامه دهنده‌ی راه شهدا باشیم.

میان‌پرده‌ی طنز و مسابقه‌های متنوع با موضوع پیروزی انقلاب، اجرای سرود اعضای مرکز3 و نمایش طنز مرکز مجتمع زاهدان لحظه‌های شادی را برای کودکان و نوجوانان حاضر در سالن پدید آورد.

برنامه‌ی ویژه‌ی این جشن، تقدیر از 15 خانواده‌ی شهید دوران انقلاب اسلامی شهر زاهدان، با همکاری کانون پرورش فکری استان و بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان زاهدان بود، که با حضور مسئولان صورت‌گرفت.

قابل ذکر است: معاون سیاسی امنیتی استاندار، مدیر کل کمیسیون امور بانوان استانداری، مدیر کل آموزش و پرورش استان، اعضای شورای اسلامی شهر زاهدان، بنیاد شهید و امور ایثارگران و مرزبانی استان در جشن انقلاب حضور داشتند.
انتهای پیام/
Share/Save/Bookmark