۲
کد مطلب: 18351
 
درخواست از مردم مکه مکرمه برای به تاخیر انداختن مناسک
تاریخ انتشار : شنبه ۱۲ مرداد ۱۳۹۲ ساعت ۱۱:۵۷
زاهدانه: اداره کل امور حرمین شریفین از مردم و افراد مقیم در مکه مکرمه خواست مناسک خود را به سبب طرح توسعه صحن طواف به تاخیر اندازند.



به گزارش زاهدانه، اداره کل امور حرمین شریفین از مردم و افراد مقیم در مکه مکرمه خواست مناسک خود را به سبب طرح توسعه صحن طواف به تاخیر بیندازند.

اداره کل امور مسجدالحرام و حرم مطهر نبوی(ص) از طریق ارسال پیامک به تلفن‌های همراه شهروندان و افراد مقیم در مکه مکرمه از آنها خواست به سبب طرح توسعه صحن طواف و محدود بودن فضا و دادن فرصت به عمره گزاران و زائران خارج از عربستان، مناسک خود را به تأخیر بیندازند.

به نوشته الریاض، طرح توسعه صحن طواف همچنان ادامه دارد، از مهمترین طرح‌های توسعه در مسجدالحرام است که از نظر چالشی بودن نیز از مطرح‌ترین این طرح‌ها به شمار می‌رود به ویژه اینکه از جمله بخش‌هایی است که هرگز در طول شبانه روز از وجود طواف کنندگان خالی نمی‌شود.

این روزنامه نوشت صحن مطاف پس از تکمیل طرح توسعه به ظرفیت 105 هزار طواف کننده در ساعت خواهد رسید، این طرح در چند مرحله اجرا می‌شود که آخرین مرحله آن در سال 1436 قمری به اتمام خواهد رسید.

انتهای پیام/
Share/Save/Bookmark
 


 
احمد
قالب خوبی دارین ولی از نظر سئو اصلا جالب نیست نشون میده که خیلی تازه کارین البته بهتون بر نخوره بنده فقط به عنوان یه هم استانی و بزرگترین وبمستر جنوب شرق ایران بهتون میگم
حتی واسه فرم نظر دهی اصلا نیازی نیست که بخواین از سایت های واسطه استفاده کنین خود وردپرس افزونه های داره که به راحتی می تونید فرم نظر سنجی بسازین البته این تیکه ای از عیب و ایرادات سایتتونه که امید وارم انتقاداتمون رو در ضمینه پیشرفت سایتتون استفاده کنین البته این نیست که بخوام انتقاد کنم از جهاتی هم سایتتون واقعا عالیه مثلا مطالبتون که واقعا درجه یک هستش که به دلیل نداشتن سئو و بهینه نبودن سایتتون حل بشه مثلا همین سایت خودم هفت ایرانی همون اول که یکی از پر بازدید ترین سایت های ایرانی نبود امارش نصف شما هم نبود ولی با سئو و پشتکار الحمدلله روزانه بیش از 50 هزار مخاطب از سراسر ایران داره
کمکی چیزی خواستین به عنوان یه هم استانی هر چه در توانم باشه در خدمتتون هستم (126)
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲-۰۵-۱۳ ۰۵:۵۲:۴۰
 
مدیر
سلام دوست عزیز و هم استانی . از اینکه ایرادات ما رو گفتی ممنونم. داریم روی قالب جدید سایت کار می کنیم انشاالله بزودی ای مشکل هم حل می شود. امیدوارم بتونیم از نظرات و تجربیات شما بیشتر استفاده کنیم. (181)
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲-۰۵-۱۳ ۰۹:۱۸:۰۳