۱
کد مطلب: 48999
 
پیگیری زاهدانه از مشکلات مادر شهید یاسا؛
از حضور مدیرکل بنیاد شهید جهت همدردی تا اختصاص سهمیه پرستاری و وام مسکن
با پیگیری پایگاه خبری زاهدانه و همت مسئولان بنیاد شهید سیستان وبلوچستان مشکلات مادر شهید یاسا رفع و خدمات ویژه جهت بهسازی و بازسازی منزل، خرید کالا و سهمیه پرستاری به ایشان تعلق گرفت.
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۴ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۱۷
 
به گزارش زاهدانه، با توجه به انتشار گزارش مبنی بر روایت مادر شهید از 36سال گمنامی یوسفش در این پایگاه خبری خبرنگار ما برآن شد تا به سراغ مسئولان بنیاد شهید استان برود و ماجرای درخواست های مادر شهید یاسا را از زبان مسئولان امر جویا شود.
پس از شنیدن این خبر "عباس پالاش "مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران سیستان و بلوچستان بر آن شد تا جهت بازدید از این خانواده شهید راهی منزلشان شود و از نزدیک به درددلهای ایشان گوش دهند.
در حاشیه این دیدار عباس پالاش با اشاره به اینکه شهدا چشم چراغ ملت هستند و جامعه آگاه انقلابی و اسلامی وامدار مجاهدات و ایثار آنهاست، گفت: امروز اقتدار و امنیت حاکم در انقلاب اسلامی مرهون و مدیون خون پاک و مطهر شهدایی است که با جانفشانی و از خود گذشتی توانستند از کیان این مرز و بوم دفاع جانانه ای کنند.
این مسئول پس از درخواست های خانواده شهید غلامحسین یاسا مبنی بر قطع سهمیه پرستاری اظهار داشت: با بررسی های انجام شده در این خصوص مشکل سهمیه پرستاری مادر شهید رفع و اسم وی جهت دریافت خدمات پرستاری در سامانه ثبت شد.
وی پس از بازدید از منزل این شهید بزرگوار دستور اعطای وام مسکن جهت تعمیر و بازسازی خانه را اعلام کرد و گفت: این وام که به مبلغ 70 میلیون تومان است برای بازسازی منزل یا خرید خانه برای مادر شهید می باشد که در دستور کار قرار گرفت و خانواده شهید یاسا می توانند جهت دریافت آن به بنیاد شهید مراجعه و پس از انجام مراحل قانونی این وام را دریافت کنند.
مدیر کل بنیاد شهید ضمن تشکر از پایگاه خبری زاهدانه مبنی بر شناسایی خانواده های شهدایی که نیاز به رسیدگی دارند، خاطر نشان کرد: خدمات ویژه ای نیز برای خرید کالای منزل در اختیار این خانواده شهید مبنی بر رفاه و آسایش بیشتر مادر شهید در نظر گرفته شد و اگر موردی باشد که مربوط به بنیاد باشد باکمال میل در خدمت خانواده شهدا هستیم.
در پایان این دیدار نیز از خانواده شهید یاسا تقدیر و قدردانی شد.




انتهای پیام/
Share/Save/Bookmark
 
 


 
حق این مادر بیش از این چیزهاست این خانه در شان مادر شهید نیست کسی که پاره ای از وجود خود را تقدیم این نظام کرده است بوسه بر دستان این مادر (1968)
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۲-۲۹ ۱۲:۴۸:۳۸