کد مطلب: 39629
 
جهاد فرهنگی ما در جهت نشر حماسه حسینی باید باشد
مدير کل تبليغات اسلامي سيستان و بلوچستان گفت : مراسم فرهنگی عزاداری ماه محرم باید منبرگونه باشد تا با رشد معنویت نشر فرهنگ حماسه حسینی در دستور العمل اجرایی قرار گیرد.
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱ آبان ۱۳۹۳ ساعت ۲۳:۲۲
 
حجت الاسلام عیسی بزمانی
حجت‌الاسلام عيسي بزماني ضمن عرض تسليت فرا رسيدن ايام شهادت حضرت اباعبدالله الحسين(ع) در گفت و گو با خبرنگار زاهدانه اظهار داشت : پنجشنبه اول آبان همايش بزرگ توجيهي طلايه داران تبليغ با حضور روحانيان و مسئولين هيات های مذهبي در دفتر امام جمعه زاهدان برگزار شد.

وي گفت : اين همايش با هدف انسجام و سازماندهي مبلغين واعزامي به مساجد و هيئات مذهبي استان در ماه محرم،ارائه سرفصل هاي تبليغي وايجاد وحدت رويه در بين روحانيان مبلغ،تبيين بايد ها و نبايدها در امر تبليغ و تحقق شعار سال وارائه ساز و کار و دستور العمل اجرايي و موضوعات تبليغي عزاداريهاي محرم وصفر به مبلغين برگزار شد.

مديرکل تبليغات اسلامي سيستان و بلوچستان اضافه کرد: حجاب و عفاف،تهاجم فرهنگي،خطر نفوذ مجددآمريکا در منطقه در پوشش مبارزه با داعش،مؤلفه هاي مورد نظر رهبر معظم انقلاب درخصوص اقتصاد مقاومتي،توجيه مبلغان در زمينه مبارزه با قاچاق کالا و ارز،تأکيد برمصرف بهينه آب با توجه به خشکسالي،مبارزه با مواد مخدر و.. . از جمله موضوعات مطرح شده در اين همايش به مبلغان اعزامي بود.

حجت الاسلام بزمانی به نقش مبلغان اشاره کرد و افزود : مبلغان باید در این ایام احکام و معارف دین و سیره اهل بیت (ع) را بیان کنند و همچنین از فضایل اخلاقی اصحاب سیدالشهدا (ع) مواردی را مطرح کنند .

وی به ترویج سبک زندگی اسلامی اشاره کرد و گفت: یکی از مطالبات مهم این ایام ترویج سبک زندگی اسلامی ایرانی است که باید بیش از پیش به آن توجه شود.

مدير کل تبليغات اسلامي سيستان و بلوچستان به وحدت امت اسلامی اشاره کرد و گفت : قصد دشمنان ایجاد تفرقه بین مسلمین است و با توجه به منطقه ای که ما در آن قرار داریم این امر باید بیشتر مورد توجه قرار گیرد .
انتهای پیام/
Share/Save/Bookmark