کد مطلب: 49259
 
جانشین فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان:
حضور بسیجیان رمز موفقیت در برابر توطئه های دشمنان است
جانشین فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان گفت: حضور بسیجیان درهرعرصه رمز موفقیت در برابر توطئه های بیگانگان و دشمنان است از اینرو لازمه حضور بسیجیان در عرصه اطلاع رسانی، آموزش دادن و فراگرفتن حرفه های خبرنویسی نیز باعث تقویت روحیه بسیجیان و حضور چشم گیرآنها در جامعه خواهد شد.
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۴ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۱۶
 
سرهنگ پاسدار محمد ناظری در حاشیه برگزاری کارگاه آموزشی 250 نفری خبرنگاران خبرگزاری بسیج در گفت وگو با خبرنگار زاهدانه اظهار داشت: بسیجیان افرادی علاقه مند به نظام، کشور و رهبری هستند که درهرشرایطی از فرامین رهبر معظم انقلاب تبعیت و الگو برداری می کنند.
وی گفت: رسالت خبرنگاران همچون رسالت رزمندگان در دوران دفاع مقدس، يک رسالت ارزشمند و مقدس است.
جانشین فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان ارتباطات را موجب قوام و قوای نظام بیان کرد و افزود: در جهان امروز و در عصر ارتباطات و اطلاعات، رسانه و به تبع آن خبرنگار به عنوان چشم و زبان مردم و واسطه ‌ای بين مردم و مسئولان عمل می ‌كند.
وی ادامه داد: حضور بسیجیان در عرصه های مختلف با توجه به مسائل فرهنگی که در جامعه رخ می دهد، شکل می گیرد لذا این حضور در میادین و عرصه های مختلف باعث می شود فضیلت و ارزش های انقلاب اسلامی پابرجا بماند.
ناظری در پایان خاطر نشان کرد: حضور بسیجیان درهرعرصه رمز موفقیت در برابر توطئه های بیگانگان و دشمنان است از اینرو لازمه حضور بسیجیان در عرصه اطلاع رسانی، آموزش دادن و فراگرفتن حرفه های خبرنویسی نیز باعث تقویت روحیه بسیجیان و حضور چشم گیرآنها در جامعه خواهد شد.
انتهای پیام/
Share/Save/Bookmark