کد مطلب: 42599
 
اشتباهات سران فتنه فراموش نشدنی است
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: برخی توطئه ها و اشتباهات با مرور زمان هم فراموش نمی شود از جمله توطئه سران فتنه که منجر به خلق حماسه مردمی 9 دی شد.
تاریخ انتشار : دوشنبه ۸ دی ۱۳۹۳ ساعت ۱۶:۲۲
 
به گزارش زاهدانه ، محمدحسین صفار‌هرندی در جمع دانشجویان، اساتید و مردم زاهدان در تالار فردوسی دانشگاه سیستان و بلوچستان، اظهار داشت: یکی از اشتباهات مردم این است که بیان میکنند باید اشتباهات با مرور زمان رو به فراموشی و کدورت ها کنار گذاشته شود و اکنون عده ای خواستار رفع حصر سران فتنه می باشند.

وی با توجه به توطئه دشمن که در آراءتقلب شکل گرفته است افزود: سران فتنه درجلسات متعدد اعتراف کردند که تقلبی درکار نبود و تقلب در انتخابات فقط یک توهم و بهانه است.

هرندی افزود: اگر خبرهای آن زمان را مرور کنیم خاتمی بعنوان عضو اصلی جبهه اصلاح طلبان معرفی شده است و حتی خود اصبلح طلبان موسوی را به عنوان اینکه در راس این جریان قرار بگیرد قبول نداشتند.

وی تصریح کرد: درنظر سنجی هایی که کشورهای خارجی از جمله آمریکا وانگلیس در مورد نتیجه انتخابات آن دوره برگزار کرده بودند رای لکثریت بر این بود که دولت سابق ( احمدی نژاد) تداوم خواهد داشت .

وی باتوجه به سخن وبلاگ نویس جوانی که در زمان فتنه نوشته بود، آنچه که این روزها درخیابان تهران می گذرد جدال برسرمدیریت کشور است افزود: باتوجه به اینکه آن روز به این سخن جوان وبلاگ نویس آگهی بسیاری نداشتیم پس از گذشت زمان به این سخن اطمینان کافی پیدا کردیم.

عضو تشخیص مصلحت نظام افزود:امروز جبهه مردمی عراق با هدایت نیروی قدس سپاه به رهبری قاسم سلیمانی به هر خطی که می زند باعث آزادی و قطع محاصره می شود و این همان حوزه نفوذ آمریکا وکشورهای بیگانه است که امروز جمهوری اسلامی ایران آن را ازدشمن گرفته است.

وی اذعان کرد: بات وجه به اینکه فتنه 8ماه طول کشید اما در 9دی تظاهرات میلیونی در همه شهرها اجرا شد و این همانند تظاهرات در عاشورای قبل از انقلاب بود.

صفار هرندی در خاتمه تاکید کرد: بعد از حماسه عظیم مردمی 9دی، وقتی دولت‌های غربی دیدند امید تحقق انقلاب مخملی در جمهوری اسلامی از دست رفته است، برای انتقام تحریم‌ها را علیه ما تقویت کردند.

انتهای پیام /
Share/Save/Bookmark