۱
کد مطلب: 32509
 
یـــــــارانـــــه!!!
این روزها رایج ترین بحث در کشور بحث ثبت نام یارانه ها می باشد. یارانه ای که واقعا بعضی از هم وطنان به دلیل وضعیت مالی بدشان به آن نیاز دارند.
تاریخ انتشار : يکشنبه ۲۴ فروردين ۱۳۹۳ ساعت ۱۳:۰۲
یارانه
 
یارانه
به گزارش زاهدانه وبلاگ " سرباز سایبری حضرت امام خامنه ای " نوشت :
این روزها رایج ترین بحث در کشور بحث ثبت نام یارانه ها می باشد. یارانه ای که واقعا بعضی از هم وطنان به دلیل وضعیت مالی بدشان به آن نیاز دارند.

یارانه ای که مردم به دلیل ترس از این که اگر ثبت نام نکنند به معنای انصراف می باشد ساعت ها در صفوف دفاتر پیشخوان دولت و کافی نت ها می ایستندتا ثبت نام کنند.

طبق وعده ی جالب آقای روحانی که در زمان انتخابات به مردم داده بود و اصلا عملی نشد قرار بود وضعیت معیشتی و وضعیت زندگی مردم به قدری خوب شود که مردم اصلا به این یارانه نقدی نیازی نداشته باشند و این قدروضعیتشان خوب شود که دولت به طرف مردم دست دراز کنند نه اینکه مردم به طرف دولت دست دراز کنند. همان طور که دیدیم کلا این وعده ی آقای روحانی برعکس شد و در واقع مردم به طرف دولت دست دراز کردند ,برای مثال در قضیه ی ثبت کالا مشاهده کردیم که بی تدبیری دولت چه بلایی بر سر مردم آورد و مردم با عزت کشورمان برای گرفتن یک سبد کالای خیلی ناچیزی ساعت ها و بعضی اوقات روزها در صف بودند و طبق گزارشاتی که رسیده در برخی از شهر ها هم به دلیل فشردگی بیش از حد جمعیت در صفوف بعضی از هم وطنانمان جانشان را ازدست دادند و برخی هم زخمی شدند, وحالا هم در امر یارانه ها مشاهده می کنیم که چگونه مردم را از کار و زندگی انداخته اند و فکر و ذکر همه شده ثبت نام برای گرفتن یارانه نقدی.

مشاهده می کنیم که مسئولان دولتی می گویند از چند وقت دیگر قرار است قیمت بنزین افزایش پیدا کند. اون وقت خداییش خودتون بگید که این دولت چه تدبیری داره؟ و چه امیدی به مردم می خواد بده؟

نکته جالب و قابل توجه این جا می باشد که در این چند روز که از آغاز ثبت نام یارانه ها می گذرد خبر هایی مبنی بر انصراف اعضای هیئت دولت ,معاونان,مشاوران و مدیران ارشد ریاست جمهوری در خبر ها به گوش می رسد, اعضای هیئت دولت و معاونانی که در آمد ماهیانه ی آن ها چند برابر در آمد ماهیانه یک کارگر می باشد,که واقعا جالب هست که اگر این ها انصراف نمی دادند نکند دولت از کارگران شهرداری یا بقیه اقشار کم در آمد انتظار انصراف از دریافت یارانه داشت,و حال سوال اینجاست که آیا این آقایان وزرا و معاونان و... با این در آمد بالا و ثروت زیاد قبلا هم یارانه می گرفتدند؟ اگــــــــر قبلا یارانه می گرفتند پس حتما در صفوف سبد کالا هم چشم انتظار دو تا پنیرو دوتا مرغ و... بودند.

یکی از این وزرایی که به همراه همکارانش از دریافت یارانه انصراف داد وزیر فرهنگـــــــ و ارشاد اسلامی یعنی جناب آقای جنتی بود. که خواسته ما از آقای وزیر این هست که آقای جنتی شما وضعیت فرهنگ مارو خراب نکن با سران فتنه دیدار نکن , به فرهنگ کشورمان آسیب وارد نکن , اون وقت انصراف از دریافت یارانه پیش کش!!!!
Share/Save/Bookmark
 
 


 
حمید رضا
سلام خیلی عالیه مطلب این دوستمون (1192)
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳-۰۱-۲۴ ۱۴:۴۳:۳۷