کد مطلب: 44119
 
گلبانگ انقلاب در 100 مدرسه سیستان و بلوچستان نواخته می شود
رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان گفت: مراسم محوری گلبانگ ویژه انقلاب 12 بهمن ماه همزمان با سراسر کشور و به طور ویژه در100 مدرسه استان نواخته خواهد شد.
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۹ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۲۳:۲۰
 
حجت الاسلام عباس دانشی
به گزارش زاهدانه ، حجت الاسلام عباس دانشی روز پنجشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه با بیان اینکه جشن انقلاب در500 مسجد اهل تشیع و تسنن شهرها، بخش ها و روستاهای سراسر استان برگزار می شود افزود: آیین های سی و ششمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی از روز جمعه 10 بهمن ماه با برنامه کرسی تلاوت قرآن کریم با حضور حمید رضا احمدی وفا از قاریان بین المللی کشورمان به همراه تیم برنامه‌ساز «اسرا» در سالن نهاد رهبری در امور اهل سنت اغاز خواهد شد .

وی گفت : دیدار چهره به چهره مسوولان با مردم در نقاط مختلف استان و برگزاری مراسم جشن انقلاب در بیش از شش هزار مدرسه شهری، روستایی و عشایری استان از مهمترین برنامه های دهه فجر استان است.

وی ادامه داد: برپایی بیش از 100 محفل انس با قرآن در سراسر استان، برگزاری جشن انقلاب در محلات به ویژه نقاط حاشیه شهرها با همکاری سران طوایف، معتمدین و اقشار مختلف مردم، برگزاری بیش از 30 یادواره شهدا ار جمله یادواره شهدای خلبان و شهدای دانشجوی استان ، دیدار با خانواده معظم شهدا و گردهمایی تشکل های مختلف مردمی از قبیل اصناف، هیات های مذهبی، شوراها و انجمن های اسلامی در استان از دیگر ویژه برنامه های سی و ششمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی است.

وی تصریح کرد: برگزاری جشنواره های متعدد فرهنگی، قرآنی و ورزشی، مراسم محوری گلبانگ انقلاب در 12 بهمن ماه همزمان با سراسر کشور و به طور ویژه در100 مدرسه استان، برپایی شب شعرو خاطره با دعوت از پیشکسوتان دوران انقلاب، برگزاری مراسم محوری میهمانی لاله ها و عطر افشانی گلزار شهدا و قدردانی از یاوران و فعالان نماز در نماز جمعه از دیگر برنامه های این ایام در استان است.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان اضافه کرد: تجلیل از کارگران نمونه و تلاشگر استان، برپایی شانزدهمین نمایشگاه کتاب استان، برگزاری آیین وحدت و همدلی در مسجد مکی اهل سنت زاهدان با حضور علما، روحانیون، سران طوایف و مردم شیعه و سنی استان، مراسم نور افشانی در شب 22 بهمن، برگزاری همایش شهید مطهری سیستانی و برگزاری رقابت بین المللی ووشو در زاهدان از دیگر برنامه های این ایام در سیستان و بلوچستان است.

دانشی با بیان اینکه برگزاری همایش‌ها و مسابقات ملی و بین‌المللی از دیگر برنامه‌های دهه فجر است، گفت: مسابقات بین‌المللی ووشو در 17 بهمن ماه جاری با حضور 15 کشور در زاهدان برگزار می‌شود.

وی از برگزاری روز جهانی تالابها در تالاب هامون با حضور رئیس سازمان محیط زیست کشور در 13 بهمن ماه جاری خبر داد.

دانشی خاطر نشان کرد: مهمترین ویژگی دهه فجر انقلاب اسلامی ایران مردمی بودن آن است به طوری که مردم ایران اسلامی هر ساله جشن های پیروزی انقلاب اسلامی را به صورت خودجوش و با شکوه تر از سال گذشته برگزار می کنند.
انتهای پیام/
Share/Save/Bookmark