کد مطلب: 32149
 
مراسم سوگواران فاطمی در مسجد الزهرا (س) زاهدان برگزار شد
رئیس هیات امناء مسجد الزهرا (س) شهرستان زاهدان گفت: مراسم محوری سالروز شهادت حضرت زهرا(س)طبق سنت حسنه هر ساله با حضور دلسوختگان فاطمی در این مسجد برگزار شد.
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۴ فروردين ۱۳۹۳ ساعت ۲۰:۴۰
مراسم سوگواران فاطمی در  مسجد الزهرا (س) زاهدان برگزار شد
 
علیرضا زینلی در گفتگو با خبرنگار زاهدانه اظهار داشت : در آستانه ایام فاطمیه اول، مراسم عزاداری سالروز شهادت یگانه دخت نبی مکرم اسلام(ص) از سه شنبه شب 20 اسفند ماه به مدت 5 شب با سخنرانی حجت‌الاسلام رضا عزت زمانی از اساتید حوزه علمیه قم و با مداحی مداح اهل بیت(ع) مهدی سروری هر شب بعد از نماز مغرب و عشاء در مسجد الزهرا(س) بلوار آزادگان زاهدان برگزار شد.

وی افزود: ویژه برنامه‌ها و عزاداری‌های ایام فاطمیه دوم به مدت سه شب از روز سه شنبه 12 فروردین ماه سال 93 با سخنرانی حجت‌الاسلام پور ذهبی و مداحی جامعی و یوسف ارجونی در این مسجد برگزار خواهد شد.

مسئول هیئت امنای مسجد الزهرا(س) آزادگان زاهدان بیان کرد: مراسم ویژه سالروز شهادت حضرت زهرا(س) همزمان با روز پنجشنبه 14 فروردین ماه از ساعت 9 و 30 دقیقه صبح در این مسجد برگزار خواهد شد.

زینلی تصریح کرد: مسجدالزهرا (س) زاهدان یکـــی از فعال‌ترین مساجد اســتان سیستان و بلوچستان است که با در اختیار داشتن نیروهای مکتبی و ارزشی در بسیاری از زمینه‌های فرهـنــگـی و اجتماعـی فعالیت می‌کند.

وی گفت: این مسجد با برنامه‌های جشن بزرگ میلاد حضرت زهرا (س) و اهدا 118 پلاک طلا به اسامی و القاب آن حضرت، برپایی مسابقات ورزشی اسکیت، دوچرخه سواری به طول 210 کیلومتر( از شهرستان زابل تا زاهدان‌) دومیدانی، همایش پیاده‌روی، هم‌چنین جشن‌های قرآنی و دعوت از شبکه قرآن و چهره‌های برجسته قرآنی و 14 برنامه محوری توانسته است به‌عنوان پایگاه اصلی ترویج مکتب علوی و فاطمی باشد.

این مسجد تاکنون با محوریت خدمت به مردم و محرومان، 110 خانوده یتیم و بی سرپرست را زیر پوشش خود قرار داده است و همچنین برگزاری یادواره سردار شهید کریمپور در این مسجد برگزار شد.
انتهای پیام/
Share/Save/Bookmark