کد مطلب: 53984
 
امام جمعه اهل سنت نصرت آباد:
امداد رسانی به سیل زدگان مهمتر از برگزاری جلسات بود/ کارنامه بسیج در امداد رسانی به مردم درخشان است
امام جمعه اهل سنت نصرت آباد با اشاره به بارندگی های اخیر در جنوب سیستان و بلوچستان گفت: تصاویر پخش شده از تلویزیون نشان داد بار دیگر بسیجیان با اقدام موثر و خود جوش خود به یاری مردم سیل زده شتافتند که این مهم نشان از کارنامه درخشان بسیج در خدمت رسانی به مردم است.
تاریخ انتشار : يکشنبه ۱۰ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۰۸:۲۱
 
مولوی جان داد نارویی در گفت وگو با خبرنگار زاهدانه با اشاره به بارندگی های اخیر در جنوب سیستان و بلوچستان اظهار داشت: حضور داوطلبانه و تاثیر گذار بسیجیان برای امداد رسانی به مردم سیل زده بارقه ای از نور در دل مردم بی خانمان ایجاد کرد.
وی با بیان اینکه مردم زیادی در این بارندگی ها بی خانمان شده و خسارت های زیادی متحمل شدند، افزود: امداد رسانی به سیل زدگان مهمتر از برگزاری جلسات بود چرا که خانه و کاشانه مردم در حالی خراب شد که نیازمند یاری بودند.
وی ضمن تقدیر و تشکر از بسیجیان همیشه در صحنه حاضر گفت: این افراد در تمامی صحنه ها بی مزد و منت و بدون هیچ اجباری اقدام به نجات جان مردم کرده و یاری گر آنها در تمامی صحنه ها هستند.
امام جمعه اهل سنت نصرت آباد ادامه داد: این فداکاری بسیجیان یادآور رشادت های رزمندگان دوران دفاع مقدس است که تا پای جان برای ملت و کشور جان فشانی کردند.
انتهای پیام/
Share/Save/Bookmark