کد مطلب: 45334
 
مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های سیستان و بلوچستان:
عملیات ساخت شهرک حمل و نقل زابل آغاز می‌شود
مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های سیستان و بلوچستان گفت: با پیگیری‌های انجام شده و سرمایه‌گذاری بخش خصوصی به زودی عملیات ساخت پروژه شهرک حمل و نقل زابل کلید می‌خورد.
تاریخ انتشار : شنبه ۵ ارديبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۱۹:۴۹
عملیات ساخت شهرک حمل و نقل زابل آغاز می‌شود
 
به گزارش خبرنگار زاهدانه، ازخبرگزاری تسنیم زاهدان به نقل از روابط عمومی حمل و نقل و پایانه‌های سیستان و بلوچستان، علی خانقائی در نشستی با فرماندار، شهردار و اعضای شورای شهر شهرستان زابل از آغاز عملیات ساخت شهرک حمل و نقل این شهرستان خبر داد و اظهار داشت: با پیگیری‌های صورت پذیرفته و سرمایه‌گذاری بخش خصوصی به زودی عملیات ساخت این پروژه کلید می‌خورد.
وی افزود: با توجه به اینکه منطقه سیستان از لحاظ استراتژیک، خروجی کریدور محور شرق است لذا باید با نگاه ویژه، افق بلندی را برای این منطقه ترسیم کنیم.
مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های سیستان و بلوچستان با اشاره به پایانه مسافربری شهرستان زابل بر ساخت پایانه مسافربری جدید در این شهرستان تاکید کرد و گفت: در صورت حمایت شهرداری و شورای شهر و دیگر دستگاه‌های اجرایی این شهرستان، بخش خصوصی حمل و نقل مسافری آمادگی لازم برای ساخت و تجهیز پایانه مسافربری جدید را دارد اما باید مساعدت لازم در این زمینه با دادن امتیازات لازم به بخش خصوصی صورت پذیرد.
خانقائی در حوزه ایمنی نیز بر فرهنگ سازی برای نسل نونهال تاکید کرد و افزود: وجود پارک‌های ترافیک که در سراسر استان است باعث ارتقاء سطح فرهنگ ترافیکی دانش‌آموزان و کاهش تصادفات و تلفات جاده‌ای می‌شود بر همین اساس در زمینه تجهیز این پارک‌ها اقدامات لازم را انجام خواهیم داد و امیدواریم آموزش و پرورش با تمام توان از این ظرفیت به وجود آمده استفاده لازم را داشته باشد.
وی از ساماندهی خودروهای عمومی سواری برون شهری شهرستان زابل نیز خبر داد و بیان کرد: خودروهای سواری عمومی بین شهری وسیله‌ای است برای سفرهای سریع و مطمئن برای عموم شهروندان، لذا باید در نقاط مختلف شهر این ناوگان قابل دسترسی باشند که امیدواریم با همکاری شهرداری زابل ایستگاه‌هایی در نقاط مختلف شهر و مکان‌های مناسب جانمایی شود.
انتهای پیام
Share/Save/Bookmark