کد مطلب: 28054
 
دست سارق اینترنتی در زاهدان رو شد
رئیس پلیس فتا سیستان و بلوچستان گفت: با تلاش ماموران پلیس فتا در سیستان و بلوچستان فردی که اقدام به برداشت غیرمجاز اینترنتی از حساب مردم می‌کرد دستگیر شد.
تاریخ انتشار : يکشنبه ۳ آذر ۱۳۹۲ ساعت ۲۲:۳۰

به گزارش زاهدانه به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، سید محمد حسینی‌پور اظهار داشت: در پی شکایت شخصی مبنی بر برداشت غیرمجاز از حساب بانکی وی موضوع در دستور کار ماموران پلیس فتا قرار گرفت.

با بررسی‌های انجام شده پلیس مشخص شد سارق با در اختیار داشتن رمز دوم کارت شاکی اقدام به خرید شارژ تلفن همراه مالک خطوط توسط شناسایی نشد که با اقدامات تخصصی ماموران موفق به شناسایی وی شدند و متهمبا هماهنگی به مراجع قضایی طی عملیاتی دستگیر شد.

 متهم در اظهارات خود بیان داشت: شاکی حدود پنج ماه قبل برای خرید اینترنتی رمز دوم خود را در اختیار وی قرار داده که پس از انجام خرید اینترنتی به دلیل در اختیار داشتن مشخصات حساب بانکی شاکی از حساب وی به صورت غیرمجاز چندین برداشت کرده است که متهم پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شد.

حسینی پور به مردم توصیه کرد: با توجه به افزایش خدمات از طریق اینترنت و به منظور پیشگیری از سوءاستفاده افراد سودجو از در اختیار قرار دادن مشخصات حساب بانکی و رمز دوم کارت خود به دیگران خود داری کنید.

انتهای پیام/

Share/Save/Bookmark