کد مطلب: 55973
 
مرز میرجاوه برای تردد زائران پاکستانی بازگشایی شد
با رایزنی های دیپلماتیک و برگزاری چندین جلسه میان مرزبانان دو کشور، در نهایت مشکلات تردد در نقطه صفر مرزی ایران و پاکستان برطرف شد.
تاریخ انتشار : جمعه ۱۲ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۳۵
 
به گزارش زاهدنیوز، مسئول کمیته اطلاع رسانی ستاد مردمی اربعین سیستان و بلوچستان روز جمعه در جمع خبرنگاران گفت: با رایزنی های دیپلماتیک و برگزاری چندین جلسه میان مرزبانان دو کشور، در نهایت مشکلات تردد در نقطه صفر مرزی ایران و پاکستان حل شد.

سیدمجتبی طباطبایی‌زاده افزود: از صبح امروز و با نتیجه دار شدن پیگیری ها، روند خروج زائران حسینی از کشور پاکستان افزایش یافته و دیگر شاهد مشکلات و مصائب روزهای گذشته در مرز پاکستان نیستیم.

وی خاطرنشان کرد: دولت پاکستان نیز با حفظ حرمت انسانی و کرامت زائران اربعین در حال خدمت رسانی به زوار است و مقرر شده تا با تدبیر خود و در صورت امکان، ماموران گذرنامه با حضور در داخل اتوبوس های زوار، امور گمرکی آنها را انجام دهد تا دیگر زمان زیادی از آنها تلف نشود.

وی تاکید کرد: متاسفانه طی روزهای گذشته و با توجه به بروز برخی سوءتفاهم ها، عده زیادی از زائران اربعین، در داخل کشور پاکستان محبوس شده و امکان خروج به سختی فراهم میشد که در حال حاضر شاهد تردد روان و قابل قبولی هستیم.

طباطبایی در پایان از زحمات و پیگیری های همه مسئولان استانی، شهرستانی، نظامی، ستاد مردمی اربعین و خصوصا رسانه ها قدردانی کرد.

انتهای پیام/
Share/Save/Bookmark