کد مطلب: 36433
 
انصراف عربستان و تايلند از ميزبانی جام ملت‌ها/ شانس ایران بیشتر شد
کشورهای عربستان و تايلند از ميزبانی مسابقات فوتبال جام ملت‌هاي آسيا در سال 2019 انصراف دادند تا رقابت ميان ايران و امارات جدی‌تر از قبل شود.
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۳ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۲۷
به گزارش زاهدانه ، رقابت برای گرفتن ميزبانی مسابقات فوتبال جام ملت‌های آسيا در سال 2019 از ابتدای ميان يازده کشور آسيايی آغاز شد اما در ادامه راه کم‌کم از تعداد رقبا کاسته و تا پيش از بررسی جدی کنفدراسيون آسيا (AFC) و اعلام وضعيت رسمی کشورها پيش از حضور بازرسان AFC هفت کشور انصراف دادند و چهار کشور ايران، عربستان، امارات و تايلند پای رقابت باقی ماندند.
 
اين چهار کشور تمامی اطلاعات مورد نظر و شرايط لازم برای برگزاری جام ملت‌های 2019 که برای اولين بار قرار است با حضور 24 تيم برگزار شود را به AFC اعلام کرده و اوايل امسال بود که کار بازرسی‌ها از اين کشورها آغاز شد. تايلند اولين مقصد اين بازرسان بود و سپس هفتم ارديبهشت به ايران آمدند و بعد هم به امارات رفتند. اما سفر بازرسان AFC به عربستان در مقطع زمانی تعيين شده لغو شد تا اين کشور تلويحا از جمع کانديداهای ميزبانی کنار رود. پس از نظارت‌هاي AFC قرار شد تا کانديداها کتابچه‌ای از وضعيت امکانات‌شان شامل ورزشگاه‌ها، راه‌ها، هتل‌ها و... را به کنفدراسيون آسيا اعلام کنند که عربستان اين کار را هم انجام داده تا عملا از جمع کانديداها کنار رفته و به اين شيوه انصرافش از ميزبانی جام ملت‌ها را اعلام کند.

انتهای پیام/
Share/Save/Bookmark