کد مطلب: 61093
 
فرمانده انتظامی شهرستان زاهدان؛
نزاع خانوادگی منجر به قتل جوانی 27 ساله شد
فرمانده انتظامی شهرستان زاهدان از وقوع یک فقره نزاع خانوادگی و قتل مسلحانه جوانی 27 ساله در این درگیری خبر داد.
تاریخ انتشار : يکشنبه ۲۶ تير ۱۴۰۱ ساعت ۱۳:۳۳
 
محمود سعادتی؛ فرمانده انتظامی زاهدان در گفت و گو با خبرنگار زاهدنیوز بیان کرد: در شامگاه گذشته برابر اعلام مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ در پی وقوع یک فقره نزاع خانوادگی منجر به قتل در یکی از محلات شهر زاهدان، بلافاصله ماموران انتظامی شهرستان در محل وقوع جرم حضور یافته و بررسی‌های میدانی و تحقیقات لازم برای شناسایی و دستگیری متهمان آغاز کردند.

وي افزود: در نتیجه بررسی‌های میدانی، مشخص شد که طرفین دعوا به دلیل اختلافات خانوادگی با یکدیگر درگیر و یکی از طرفین با اسلحه شکاری اقدام به تیراندازی نموده است و از محل متواری شده است.

سعادتی تصریح کرد: بر اثر این تیراندازی جوانی ۲۷ ساله به شدت مجروح و به بیمارستان منتقل شد ولی علی رغم تلاش تیم پزشکی به علت شدت جراحت در مرکز درمانی فوت نمود.

فرمانده انتظامی زاهدان با بیان اینکه تلاش پلیس برای دستگیری متهم فراری ادامه دارد به مخلان نظم و امنیت عمومی هشدار داد و گفت: پليس با قاطعیت کامل با مخلان نظم و امنیت و کسانی که بخواهند به هر نوعی امنیت و آرامش شهروندان را بر هم زنند برابر قانون برخورد خواهد كرد.

سعادتی به شهروندان توصیه کرد: در هنگام بروز اختلافات، آرامش خود را حفظ کنند و قبل از هرگونه نزاع و درگیری مشکلات خود را از طریق مراجع قضائی حل و فصل كنند.


انتهای پیام/
Share/Save/Bookmark