کد مطلب: 28063
 
نماینده شهرستان زاهدان در مجلس
نتایج بدست آمده در مذاکرات هسته ای بار روانی مثبتی در جامعه ایجاد کرد
تثبیت حق غنی سازی هسته ای ایران و موفقیت در مذاکرات ژنو و لغو تحریم ها علیه ایران که باعث کاهش قیمت ها شد بار روانی مثبتی در جامعه ایجاد کرد.
تاریخ انتشار : دوشنبه ۴ آذر ۱۳۹۲ ساعت ۱۱:۵۵
 
ناصر کاشانی

ناصر کاشانی در گفتگو با خبرنگار زاهدانه اظهار داشت: توافق هسته ای مذاکرات 1+5 در ژنو یکی از دستاوردهایی بود که با رهبری مدیرانه مقام معظم رهبری و نمایندگی دکتر ظریف و تدبیر دولت جدید حاصل شد و لغو تحریم ها و اعمال نکردن تحریم های جدید علیه ایران یکی از دستاورد های مهم این توافق هسته ای است .

وی گفت: توافق هسته ای ایران در ژنو، نشان دهنده قدرت و اقتدار ملت ایران بود و پیروزی در مذاکرات آینده در گرو جلب اعتماد  و عمل به وعده ها است.  

وی اظهار داشت : اساس هر مذاکره حفظ منافع هر دو طرف است ، کشور آمریکا تنها کشوری بود که بیشترین آسیب ها و هزینه ها را متحمل شد و لغو تحریم ها علیه ایران به نفع هر دو طرف مخصوصا آمریکا بود.

وی افزود : اسرائیل و کشورهای وابسته به او تحمل رشد و پیشرفت جمهوری اسلامی ایران را ندارند زیرا با این اقدام منافع خود را در خطر می بینند و این موفقیت برای آنان خوشایند نبوده است.

کاشانی گفت : دولت و مجلس با همکاری مردم باید مشکلات بوجود آمده در اثر تحریم ها را رفع کنند و ایران باید با بهره گرفتن از توانمندی های خود در بازار جهانی به اقتدار برسد.

وی افزود : مردم ما همراه نشان دادند که منابع ملی نسبت به منافع شخصی ارجع تر می باشد و همه سختی ها را برای رسیدن به این هدف تحمل می کنند .

انتهای پیام/

Share/Save/Bookmark