کد مطلب: 55513
 
سرپرست تعزیرات حکومتی سیستان و بلوچستان:
زاهدان و چابهار رکوردار بیشترین پرونده های متشکله در تعزیرات/اختصاص بیشترین تخلفات به گرانفروشی و عدم درج قیمت ها
سرپرست تعزیرات حکومتی سیستان و بلوچستان با بیان اینکه بیشترین پرونده های متشکله تعزیرات در ایام نورزو متعلق به شهرستان های زاهدان و پابهار است، گفت: بیشترین تخلفات نیز شامل گرانفروشی ، عدم درج قیمت و عدم رعایت موازین بهداشتی است.
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۶ فروردين ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۰۹
 
به گزارش زاهدانه، محمد حسین اشرفی از تشکیل 1382 فقره پرونده تخلفاتی در اجرای طرح نظارتی ایام پایانی سال 95 و نوروز 96 خبر داد و اظهار داشت: همانند سنوات گذشته به منظور نظارت بر قیمت ها، جلوگیری از سوء استفاده های احتمالی و حمایت از حقوق مصرف کننده طرح ویژه نظارتی در دو مرحله شامل ایام پایانی سال و نوروز 96 در سطح استان اجرایی شد.
وی افزود: با تلاش های صورت گرفته تعداد 7 اکیپ در سطح استان بصورت روزانه اقدام به برگزاری گشت مشترک کرده که با بازرسی از 857 واحد صنفی در مدت اجرای طرح 1382 فقره پرونده تخلفاتی تشکیل و متخلفین به پرداخت 30 میلیارد و 833 میلیون ریال جزای نقدی در حق دولت محکوم شدند.
این مسئول ادامه داد: در اجرای این طرح دستگاه های مختلفی همراه با تعزیرات حکومتی مشارکت داشتند و حتی در روزهای تعطیل بخصوص روز عید و روز طبیعت نیز همکاران در حال انجام وظیفه بوده اند.
اشرفی اظهار داشت: بیشترین پرونده های متشکله مربوط به شهرستان های زاهدان و چابهار بوده و بیشترین تخلفات را نیز گرانفروشی ، عدم درج قیمت و عدم رعایت موازین بهداشتی شامل می شوند.
انتهای پیام/
Share/Save/Bookmark