کد مطلب: 32266
 
سارق اينترنتي در زاهدان دستگير شد
سارقي که با سوء استفاده از اعتماد همسايه حساب عابر بانک او را در فضاي مجازي خالي کرده بود،دستگير شد.
تاریخ انتشار : يکشنبه ۱۷ فروردين ۱۳۹۳ ساعت ۱۳:۰۰
سارق اينترنتي در زاهدان دستگير شد
 
به گزارش زاهدانه به نقل از پايگاه خبري پليس،رئيس پليس فتا استان سيستان و بلوچستان در تشريح اين خبر گفت:فردي به همراه مرجوعه قضايي به پليس مراجعه و اظهار داشت:چندي پيش براي رسيدگي به حساب بانکي خود به بانک مراجعه کرده و پس از گرفتن پرينت حساب متوجه برداشت هاي غير مجاز از حسابش شده است.

سرهنگ دوم کارآگاه" سيد محمد حسيني پور :افزود:پرونده پس از طي مراحل مقدماتي در دستور کار کارآگاهان پليس فتا قرار گرفت و در تحقيقات ميداني از شاکيه و همين طور پيگيري برداشت از حساب ليستي از مظنونين احتمالي جمع آوري و با همکاري شاکي،متهم اصلي پرونده شناسايي شد.

اين فرد يکي از همسايگان شاکي بود که چندي قبل جهت پرداخت هزينه شارژ اشتراک اينترنت، عابر بانک شاکي را قرض گرفته بود.

رئيس پليس فتا استان سيستان و بلوچستان در ادامه تصريح کرد:پس از انجام هماهنگي هاي لازم با مراجع قضايي نسبت به احضار متهم اقدام شد و وي پس از مشاهده مدارک و ادله جمع آوري شده توسط پليس،به فعال کردن رمز دوم و خريد اينترنتي شارژهاي تلفن همراه و برداشت از حساب بدون اطلاع شاکي اقرار کرد.

سرهنگ حسيني پور در پايان گفت:کارت عابر بانک در دنياي مجازي جاي پول را در دنياي واقعي گرفته است و دادن عابر بانک به ديگران به مثابه اين است که شما کيف پول خود يا کليد خانه ي خود را به ديگران داده ايد و انجام چنين کار هاي پرخطري مي تواند دارايي و زندگي شما را به خطر بيندازد.

انتهاي خبر /
Share/Save/Bookmark