کد مطلب: 32716
 
بمناسبت ولادت حضرت فاطمه (س)
همایش پیاده روی بانوان در زاهدان برگزار شد
رئیس هیئت ورزش‌های همگانی سیستان و بلوچستان گفت:به مناسبت میلاد با سعادت حضرت فاطمه زهرا(س) و روز زن همایش پیاده روی ویژه بانوان در شهرستان زاهدان برگزار شد.
تاریخ انتشار : يکشنبه ۳۱ فروردين ۱۳۹۳ ساعت ۲۲:۲۳
همایش پیاده روی بانوان در زاهدان برگزار شد
 
عباس سلامتی در گفت و گو با خبرنگار زاهدانه گفت :عصر امروز یکشنبه (31 فروردین ) بیش از دو هزار از بانوان زاهدانی با حضور در دهکده المپیک در همایش پیاده روی برگزار شده به مناسبت روز زن شرکت کردند.

وی گفت : این همایش با همکاری معاونت بهداشتی دانشگاه سیستان وبلوچستان با هیات ورزش های همگانی استان برگزار شد که در آن اقشار مختلف بانوان از جمله کارمندان دولت، دانش آموزان، دانشجویان و بسیاری از خانواده ها مسافت 2 کیلومتری تعیین شده را طی کردند.

رییس هیئت ورزش های همگانی سیستان و بلوچستان گفت : هدف از برگزاری این رقابت را ارتقای نشاط عمومی در بین خانواده ها به ویژه بانوان و همچنین توسعه و گسترش ورزش های همگانی در بین اقشار مختلف مردم عنوان کرد.

سلامتی گفت: امروزه ورزش به عنوان يك ابزار چند بعدي با تاثيرات گسترده جايگاه و نقش خود را در اقتصاد، سلامتي افراد، گذراندن اوقات فراغت و روابط اجتماعي متجلي ساخته است و این نقش در روحیه بانوان به عنوان ستون آرامش در خانواده بسیار قابل توجه و دارای اهمیت است.

وی بیان داشت: هیئت ورزش‌های همگانی استان برای تمامی شهروندان و اقشار مختلف برنامه‌ریزی کرده است و اصلی‌ترین راهبرد این هیئت ارتقای سلامت جسمی و روانی جامعه به شمار می‌رود.

وی افزود : در پایان این همایش به منظور تقدیر از بانوان شرکت کننده به تعداد 50 نفر از شرکت کنندگان و همچنین 20 نفر از بانوانی که دارای القاب حضرت زهرا (س) بودند کارت هدیه و به سایر شرکت کنندگان کتاب سیره و روش زندگی آن بانوی بزرگوار به رسم یادبود اعطا شد.

انتهای پیام/

Share/Save/Bookmark