کد مطلب: 54136
 
همزمان با ایام الله دهه فجر ؛
اجتماع مدافعان حرم در سیستان و بلوچستان برگزار می شود/ امنیت، دستاورد بزرگ انقلاب اسلامی
آیت الله خزائلی گفت: امنیت پایدار یکی از دستاوردهای بزرگ انقلاب اسلامی است که این مهم را مرهون خون شهدا و امام راحل هستیم.
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۳ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۳۱
 
به گزارش زاهدانه، صبح امروز همزمان با دومین روز از ایام الله دهه فجر اجتماع مدافعان حرم و تجلیل از خانواده معظم شهدا در اداره کل تبلیغات اسلامی سیستان وبلوچستان برگزار شد.
در این مراسم آیت الله محمد علی خزائلی ایجاد امنیت، آرامش، وحدت و مودت را بزرگترین دستاورد انقلاب اسلامی برشمرد و اظهار داشت: ملت ایران رهبری، نظام و شهدا را دوست داشته از اینرو این امنیت مرهون مجاهدت و رشادت امام راحل و شهدای انقلاب اسلامی است.
وی عزت، سربلندی و اقتدار حاکم در جامعه را مرهون رشادت شهدا به ویژه شهدای مدافع حرم دانست و گفت: پیام خون شهدا وحدت و تعامل با یکدیگر است که این مهم در بین آحاد مردم شیعه و سنی سیستان وبلوچستان خودنمایی می کند.
آیت الله خزائلی با اشاره به فرامین رهبر کبیر انقلاب مبنی بر اینکه " شهدا ولی نعمت هستند"، افزود: باید راه شهدا را ادامه و از آنها الگو بگیریم.
مدیر کل سازمان تبلیغات اسلامی نیز در این مراسم انقلاب اسلامی را سر منشا بیداری اسلامی خطاب کرد و گفت: عزت، سربلندی و اقتدار امروز نظام به برکت مجاهدت، ایثار، مسئولیت پذیری و ولایت مداری امام راحل و شهدا است.
حجت الاسلام والمسلمین بزمانی با اشاره به جانفشانی ها و ایثار شهدای مدافع حرم ادامه داد: باید قدردان افرادی باشیم که هزاران کیلومتر از خود و تعلقاتشان گذشتند و برای دفاع از آرمان و ارزش های اسلامی به پا خواستند تا در جبهه های حق علیه باطل نقش آفرینی و از حرم آل الله دفاع کنند.
این مسئول بیان کرد: به مناسبت ولادت حضرت زینب(س) اجتماع مدافعان حرم در پنج شهر استان توسط ادارات تبلیغات اسلامی برگزار خواهد شد.
گفتنی است حضور در راهپیمایی 22 بهمن، برگزاری همایش تقدیر از خانواده شهدای مدافع حرم در زاهدان، مراسم جشن انقلاب در مساجد همراه با اجرای گروه سرود و برگزاری مسابقه، خاطره گویی دوران پیروزی انقلاب در برخی تشکل‌های دینی در مدارس و مساجد شهرهای مختلف استان از جمله برنامه‌های تشکل‌های دینی و مردمی در طول ایام دهه فجر است.
انتهای پیام/
Share/Save/Bookmark