کد مطلب: 57412
 
برگزاری 2هزار برنامه ویژه دفاع مقدس در سیستان و بلوچستان
مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس سیستان و بلوچستان گفت: به مناسبت فرا رسیدن هفته دفاع مقدس بیش از 2 هزار برنامه مختلف فرهنگی، ورزشی و مذهبی در استان برگزار می‌شود.
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۷ شهريور ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۱۲
 
به گزارش زاهدنیوز ؛ غلام نبی کوهکن ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه که در محل سالن جلسات نمایشگاه دائمی اداره کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان برگزار شد با بیان اینکه برنامه‌های هفته دفاع مقدس از 31 شهریور با شعار ما پیروزیم آغاز می‌شود اظهار داشت: پیروزی مردم کشور در برابر جبهه باطل در حالی رقم خورده که کشور ما یک تنه و بدون پشتیبانی و حمایت سایر کشورها در برابر ابرقدرت‌های بلوک شرق و غرب ایستادگی کرده است.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس سیستان و بلوچستان گفت: خوشبختانه امروز شاهد این هستیم که با همت و اراده رزمندگان تاج پیشرفت‌های علمی دنیای غرب به دست محور مقاومت شکسته می‌شود و می‌توان گفت امت و ملت ما با تمام وجود شعار ما پیروزیم لمس می‌کنند.

وی از رژه نیروهای مسلح، نواختن زنگ مدارس، سخنرانی رزمندگان و راویان دفاع مقدس، تجلیل از رزمندگان دوران دفاع مقدس در سطح استان، برگزاری نمایشگاه توانمندی‌های نیروهای مسلح و... به عنوان مهم‌ترین برنامه‌های اولین روز گرامیداشت هفته دفاع مقدس نام برد و افزود: بر اساس برنامه ریزی‌ها بیش از 2 هزار ویژه برنامه فرهنگی، مذهبی و ورزشی در 70 سرفصل در سطح شهرهای مختلف استان سیستان و بلوچستان به مناسبت هفته دفاع مقدس برگزار می‌شود.

سردار کوهکن از دیدار با خانواده معظم شهدا، جانبازان، آزادگان و ایثارگران، رونمایی از کتاب، پخش برنامه زنده تلویزیونی با حضور رزمندگان و پیشکسوتان جنگ، فرماندهان نظامی و مقامات استانی به عنوان بخشی دیگر از برنامه‌های این هفته نام برد.

انتهای پیام/
Share/Save/Bookmark