کد مطلب: 39322
 
ورزش يكي از محورهاي اساسي دستيابي به توسعه پايدار جوامع است
مديرکل ورزش و جوانان استان سیستان و بلوچستان گفت : ورزش آهنگ موزون سلامتي، نماد قدرت، همت ، صلابت، ايستادگي و ارزش هاي والاي انساني است و بدون شك يكي از محورهاي اساسي دستيابي به توسعه پايدار جوامع به حساب مي آيد.
تاریخ انتشار : شنبه ۲۶ مهر ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۳۱
 
دادخدا شاهوزهی
دادخدا شاهوزهی ضمن تبريک هفته ورزش (26 مهرماه لغايت 2 آبان ماه) در گفت و گو با خبرنگار زاهدانه اظهار داشت : بي شک امروز با عنايات ويژه مقام معظم رهبري و توجهات اصولي دولت خدمتگزار تدبیر و امید به ورزش، مسئوليتي سنگين متوجه جامعه ورزش شده است و همگي بايد تلاش کنيم تا با از پيشرو برداشتن مسائل و مشکلاتي که مي تواند در حرکت پرشتاب توسعه ورزش خدشه و وقفه ايجاد کند هموار و هموارتر کنيم.

وی از ورزش به عنوان يكي از مهمترين اركان تأمين شادابي و سلامتي جسم و روح نام برد و افزود: ورزش   تنها برای يك روز خاص نیست بلكه تمام روزها و ساعات زندگي را تحت الشعاع قرار ميدهد.

شاهوزهی برنامه های این هفته را با شعار ورزش ،سلامت ،نشاط،فرهنگ اینگونه بیان کرد : دیدار با امام جمعه،دیدار با خانوادهای شهداء ورزشکار، غبار روبی و عطر افشانی مزار شهداء ،تجلیل از مدال آوران بازیهای اینچئون کره جنوبی با حضور استاندار،برگزاری ورزش صبحگاهی در پارکها و محلات ،برگزاری مسابقات ورزشی،برگزاری همایش پرواز بادبادکها،برگزاری ورزش صبحگاهی ویژه بانوان و اقایان در پارکها، برگزاری دوچرخه سواری عمومی و همایش پیاده روی خانوادگی همگانی در زاهدان و شهرستانهای استان می باشد .

وی افزود : بمناسبت هفته تربیت بدنی نخستین زمین چمن مصنوعی مینی گلف استان در مجموعه ورزشی دهکده المپیک زاهدان افتتاح می شود.

انتهای پیام/
Share/Save/Bookmark