کد مطلب: 47602
 
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان:
برگزاری اولین آزمون جذب کادر درجه داری و افسری ناجا در استان/ اختصاص یک سوم از سهمیه جذب استخدام کشور به سیستان وبلوچستان
اولین آزمون جذب کادر درجه داری و افسری نیروی انتظامی بین جوانان شیعه و سنی استان در دانشگاه سیستان و بلوچستان برگزار شد.
تاریخ انتشار : جمعه ۱۰ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۴۰
 
به گزارش زاهدانه، سردار حسین رحیمی صبح امروز با حضور در جلسه آزمون استخدامی نیروی انتظامی که در دانشگاه سیستان وبلوچستان برگزار شده بود، اظهار داشت: این اولین آزمون جذب کادر درجه داری و افسری ناجا در سطح استان در سال94 است که مدت ها تلاش شده تا اقدامات جذب آن از بین جوانان شیعه و سنی این منطقه فراهم شود.
وی گفت: در این آزمون بیش از 5هزار مراجعه کننده ثبتنام کرده اند که از بین آنان یک هزار و 800 نفر واجد شرایط بودند و امروز برای شرکت در آزمون علمی باهم به رقابت پرداخته اند.
رحیمی افزود: این آزمون برای اولین بار در بین جوانان شیعه و سنی استان بصورت ترکیبی دایر شد که حدود 700 نفر از این جمعیت در این مرحله جذب خواهند شد.
وی بیان کرد: افراد جذب شده در رسته های مختلف مرزبانی، راهنمایی و رانندگی، پلیس آگاهی ، پلیس مبارزه با مواد مخدر پلیس پیشگیری و اطلاعات و امنیت به تناسب مصاحبه هایی که از افراد گرفته می شود جذب خواهند شد و به آموزشکده ها و دانشکده های مربوطه اعزام می شوند.
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان در ادامه با اشاره به جذب نیرو از بین مراجعه کنندگان اهل سنت گفت: از سال گذشته بحث جذب اهل سنت نیز آغاز شده و در این زمینه بیش از 280 نفر از آنان را جذب کرده ایم که حدود 170 نفر از آنان در بدنه نیروی انتظامی در حال فعالیت می باشند و مابقی نیز طی چهارماه آینده جذب خواهند شد.
وی هدف از برگزاری آزمون به صورت جمعیت ترکیبی را استخدام افراد بومی در بدنه نیروی انتظامی عنوان کرد و افزود: افراد بومی باید در تامین امنیت استان دخیل باشند از اینرو امسال نیز با پیگیری های صورت گرفته حدود یک سوم از جذب نیروی استخدامی مختص سیستان و بلوچستان است.
رحیمی تصریح کرد: تا پایان سال سه آزمون دیگر برای جذب افراد در استان برگزار می شود که در این زمینه نیز در تلاش هستیم تا مازاد بر سهمیه اختصاص داده شده نیرو جذب کنیم.
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان در پایان با اشاره به اینکه نتایج آزمون در 20مهرماه امسال به دوصورت پیامکی و مراجعه به سایتwww.polic.ir اعلام خواهد شد، افزود: افراد دارای مدرک دیپلم برای آموزشگاه های علوم انتظامی و افرادی که مدارک بالاتری دارند برای دانشکده افسری اعزام می شوند.





انتهای پیام/
Share/Save/Bookmark