کد مطلب: 57232
 
حضور سه دانش آموز سیستان و بلوچستان در اردوی انتخابی تبم ملی فوتسال دانش آموزی
رئیس هیئت ورزش دانش آموزی سیستان و بلوچستان، گفت: سه دانش آموز استان، در اردوی انتخابی تبم ملی فوتسال دانش آموزی کشور حضور پیدا خواهند کرد.
تاریخ انتشار : يکشنبه ۱۲ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۰۸:۵۵
 
جمشید جلیلوند در گفت و گو با خبرنگار زاهدنیوز، افزود: مسابقات فوتسال مدارس آسیا، سوم تا 11شهریورماه امسال در کشور تایلند برگزار می شود.

وی ادامه داد: برای انتخاب اعضای تیم ملی دانش آموزی فوتسال، 35 نفر از سراسر کشور در اردوی انتخابی حضور پیدا خواهند کرد که از این تعداد 3 نفر به نام های سینا بصیرانی، علیرضا کینی فرور و محسن صوفیایی دانش آموزان مقطع متوسطه دوم استان سیستان و بلوچستان می باشند.

وی ادامه داد: پس از اردو، 15 نفر از دانش آموزان به مسابقات فوتسال مدارس آسیا که سوم تا 11شهریورماه امسال در کشور تایلند برگزار می شود، اعزام خواهند شد.

وی بیان کرد: در این دوره از مسابقات تیم های دانش آموزی 10 تا 15 کشور حضور خواهند داشت و به رقابت با حریفان خود خواهند پرداخت.

جلیلوند گفت: مربی تیم اعزامی یاشار مطلب زاده و استان اعزام کننده، آذربایجان شرقی خواهد بود.

وی خاطر نشان کرد: در چند هفته اخیر تیم های دو میدانی دانش آموزان خواهر و برادر کشورمان در کرواسی حاضر و به رقابت با حریفان خود پرداختند که تیم ملی دختران دانش آموز ایران اسلامی توانست درسطح جهان برای کشور افتخار آفرینی کند.

شایان ذکر است، این 3 ورزشکار دانش آموز استان که در اردوی انتخابی تیم ملی فوتسال دانش آموزان حاضر خواهند شد، از نخبه های مسابقات المپیاد استعدادهای برتر ورزشی در سال 97 می باشند.

انتهای پیام/
Share/Save/Bookmark