کد مطلب: 58042
 
امام جمعه شهرستان نيكشهر خبر داد؛
توزیع 500 پرس غذای گرم بین نیازمندان شهرستان نیک شهر
حجت الاسلام احمد لطفيان سرگزي از توزیع 500 پرس غذای گرم بین نیازمندان شهرستان نیک شهر خبر داد.
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۲۱:۴۷
 
حجت الاسلام لطفيان سرگزی امام جمعه نيكشهر در گفت و گو با زاهدنیوز،بیان کرد: همزمان با طرح رزمایش مواسات، همدلی و کمک مؤمنانه در ماه مبارک رمضان، کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان نیک شهر با همکاری دفتر امام جمعه با ایجاد آشپزخانه طرح اطعام مهدوی با حفظ کرامت محرومان و نیازمندان تعداد500 پرس غذای گرم را در مناطق محروم این شهرستان توزیع کرد.

وی افزود:در دین مبین اسلام سفارش زیادی به اطعام به عنوان یکی از متداول ترین، نوع احسان و نیکوکاری شده است اما اکنون که به دلیل شرایط خاص جامعه و پرهیز از تجمع برای صیانت از سلامت شهروندان،تصمیم به توزیع غذا درب منازل نیازمندان گرفتیم و باید تلاش کنیم نیازمندان و مستمندان و خانواده های آبرومند از اطعام و افطاری محروم نمانند.



وی خاطرنشان کرد: خیران می‌توانند هزینه‌های افطاری هرساله خود را به تهیه بسته‌های معیشتی یا پخت و توزیع غذا برای نیازمندان در ماه مبارک رمضان امسال اختصاص دهند.



امام جمعه شهرستان نيكشهر تاکید کرد: تمامی مراحل تهیه مواد غذایی لازم، طبخ و توزیع غذا طبق پروتکل‌های وزارت بهداشت انجام شده و بسته‌های غذایی در ظروف یکبار مصرف میان مددجویان و خانواده‌های نیازمند توزیع می‌شود.
Share/Save/Bookmark