کد مطلب: 57052
 
رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان خبر داد:
شهادت یک تکنسین اورژانس پیش بیمارستانی در مسیر خاش به ایرانشهر/تشییع پیکر این شهید امروز عصر برگزار می شود
رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت: یک تکنسین اورژانس، در محور خاش به ایرانشهر توسط افراد ناشناس مورد حمله و اصابت گلوله جنگی قرار گرفت و به دلیل خونریزی شدید، به شهادت رسید.
تاریخ انتشار : جمعه ۲ فروردين ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۰۰
 
فریبرز راشدی در گفت و گو با خبرنگار زاهدنیوز، افزود: در بامداد دومین روز فروردین ماه، تکنسین اورژانس پیش بیمارستانی وظیفه شناس، عبدالهادی شهداد زهی در حین انجام وظیفه در محل استقرار پایگاه اورژانس تیغ آب شهرستان خاش دانشگاه علوم پزشکی زاهدان در محور خاش به ایرانشهر توسط افراد ناشناس مورد حمله و اصابت گلوله جنگی قرار گرفت و در اتاق عمل به دلیل خونریزی شدید به شهادت رسید.

وی در تشریح چگونگی وقوع این حادثه، اظهار کرد: شب گذشته حوالی ساعت 23 و 15 دقیقه در پی تماسی که شماره 115 اورژانس مبنی بر واژگونی یک دستگاه اتوبوس در منطقه تیغ آب، در همان حین یک خودروی عبوری با مراجعه به محل پایگاه اورژانس تیغاب که در حال محیا شدن برای اعزام به محل حادثه بودند، با زدن چند بوق متوالی از نیروهای اورژانس در خواست می کند که هر چه سریعتر خود را به محل حادثه واژگونی اتوبوس برسانند.

این مسئول گفت: سرنشینان این خودروی عبوری پس از چند لحظه دوباره درخواست می کند که سریعتر خود را به محل حادثه برسانند و در همین حین با اسلحه گرم، اقدام به تیر اندازی به سمت نیروهای اورژانس می کند که متاسفانه عبدالهادی شهدادزهی یکی از نیروهای حادثه مورد اصابت گلوله قرار گرفته و به دلیل شدن جراحات در اتاق عمل بیمارستان خاتم الانبیاء (ص) ایرانشهر به شهادت می رسد.

وی تاکید کرد: پس از این تیر اندازی، این خودرو عبوری محل حادثه را ترک می کنند.

وی ادامه داد: حادثه واژگونی اتوبوس نیز صحت داشته و دو مجروح آن حادثه نیز توسط دو دستگاه آمبولانس به بیمارستان جهت سیر مراحل درمانی انتقال پیدا می کنند.

راشدی بیان کرد: مراسم تشییع پیکر این شهید، امروز ساعت ١۴ در محل مسجد جامع ده رئیس ایرندگان از توابع خاش برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/
Share/Save/Bookmark