کد مطلب: 50400
 
نمایندگان مجلس نهم این روزها چه می کنند/
کاشانی: در حال انتقال به سازمان تامین اجتماعی هستم
نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی گفت: در حال حاضر مشغول به پیگیری کارها برای انتقال به سازمان تامین اجتماعی هستم.
تاریخ انتشار : يکشنبه ۱۶ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۵۷
 
به گزارش زاهدانه، برای بسیاری از مردم مهم است که بدانند نماینده شهر آنها پس از اتمام دوره نمایندگی در مجلس به چه شغل و سمتی مشغول بکار می شوند.
بعد از برگزاری انتخابات دهمین دوره از مجلس شورای اسلامی بود که عده ای از نمایندگان نتوانستند وارد مجلس دهم شوند چرا که برخی رد صلاحیت شده و برخی دیگر نیز در رقابت با سایر کاندیدها نتوانستند خود را به مجلس دهم برسانند.
در همین راستا خبرنگار زاهدانه به سراغ نمایندگان این شهرستان رفته و سوالی مبنی بر اینکه بعد از اتمام دوران نمایندگی خود به چه کاری مشغول می شوند پرسید.
«ناصر کاشانی» نماینده نهمین دوره از مجلس شورای اسلامی در پاسخ به سوال خبرنگار زاهدانه مبنی بر اینکه بعد از اتمام دوره نمایندگی خود به چه کاری مشغول می شوید، اظهار داشت: هنوز مشخص نیست زیرا تا زمانی که تصمیمات لازم گرفته و ابلاغ شود مدت زمان زیادی طول می کشد.
وی گفت: بعد از اتمام دوره نمایندگی اصولا افراد نماینده بعنوان مدیرکل یا رئیس قسمتی از سازمان و ارگان های استانی یا در شرکت ها بعنوان هیئت رئیسه بکار گرفته می شوند که همه اینها بستگی به تصمیماتی دارد که از نهادهای بالا گرفته و ابلاغ می شود.
نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی افزود: قبلا در سازمان بهزیستی مشغول به فعالیت و ارائه خدمت گذاری به شهروندان بودم اما در حال حاضر مشغول به پیگیری کارها برای انتقال به سازمان تامین اجتماعی هستم.
کاشانی تصریح کرد: از آنجایی که پزشک هستم فعلا در حال انتقال به این سازمان می باشم.
وی در ادامه با اشاره به اینکه خدمت گذاری به مردم هیچگاه خستگی ندارد، افزود: سال ها در حاشیه شهرها در حوزه اعتیاد به اقشار مستضعف و محروم خدمت گذاری کردم و در دوران نمایندگی نیز بعضی مواقع بعلت مشکلات اعتباری و بودجه ای ناراحت شدیم.
کاشانی در تکمیل این مطلب بیان داشت: وقتی دید کمک به هم نوع باشد در هر پست و جایگاهی که باشیم خداوند توفیق خدمت گذاری را می دهد لذا در هر حیطه ای که بعد از این مشغول به کار شوم به مردم خدمت گذاری خواهم کرد.
لازم به ذکر است که حسینعلی شهریاری نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی با اخذ رای مربوطه توانست در دهمین دوره از مجلس نیز ورود و به شهروندان زاهدانی ارائه خدمت کند.

انتهای پیام/
Share/Save/Bookmark