کد مطلب: 38080
 
برگزاری 45 عنوان برنامه فرهنگی و ورزشی بمناسبت هفته دفاع مقدس در سیستان و بلوچستان
مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس سیستان و بلوچستان گفت: بیش از سه هزار ریز برنامه در قالب 45 عنوان برنامه فرهنگی و ورزشی در طول این هفته در 60 مرکز شهرستان، شهر و بخش استان برگزار خواهد شد.
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۷ شهريور ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۱۲
 
به گزارش زاهدانه ، سرهنگ پاسدار 'حمزه دهقان' روز پنجشنبه (27 شهریور)در نشست خبری با اصحاب رسانه افزود: هفته دفاع مقدس از 31 شهریور تا ششم مهر به عنوان نماد قدرت جمهوری اسلامی در عرصه بین المللی امسال به شعار 'استقامت دیروز، عزت امروز و تعالی فردا' مزین شده است.

وی اظهار داشت: بیش از سه هزار ریز برنامه در قالب 45 عنوان برنامه فرهنگی و ورزشی در طول این هفته در 60 مرکز شهرستان، شهر و بخش استان برگزار خواهد شد.

وی گفت: فضاسازی معنوی و آذین بندی سطح شهرها و سنگربندی نمادین مقابل مدارس، مساجد و ادارات، ایجاد نمایشگاههای دفاع مقدس در سطح مدارس، دانشگاهها و پایگاههای بسیج، سخنرانی فرماندهان، رزمندگان و پیشکسوتان دفاع مقدس در برخی مساجد و بیش از 100 مدرسه و برگزاری 48 یادواره شهدا از مهمترین برنامه های اجرایی در این هفته است.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس سیستان و بلوچستان افزود: تجلیل و سرکشی از خانواده معظم شهدا و ایثارگران، دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زاهدان، پخش فیلم های کوتاه در رابطه با دوران دفاع مقدس، دعوت از فرماندهان آن دوران در برنامه زنده تلویزیونی، اجرای نمایش رزمی عملیات والفجر هشت در سیستان، تور اتومبیلرانی جانبازان در سیستان، رژه نیروهای مسلح، رقابت های مختلف ورزشی، غبار روبی مزار شهدا و برگزاری همایش های مختلف از دیگر برنامه های شاخص اجرایی در این هفته به حساب می آید.

دهقان گفت: سیستان و بلوچستان نزدیک به دو هزار شهید در طول دوران دفاع مقدس تقدیم نظام و میهن اسلامی کرده است.
Share/Save/Bookmark