کد مطلب: 54190
 
در یادواره اولین شهید انقلاب سیستان وبلوچستان مطرح شد
ترویج فرهنگ ایثار و شهادت رمز ماندگاری انقلاب اسلامی/ پیروی از ولایت فقیه رمز پیروزی است
فرمانده بسیج سپاه زاهدان گفت: رمز ماندگاری انقلاب اسلامی زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است.
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۴ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۲۷
 
به گزارش زاهدانه، صبح امروز همزمان با سومین روز از ایم الله دهه فجر یادواره اولین شهید انقلاب در استان معلم شهید مهندس تیمور مرادقلی و سرداران شهید خانواده های مرادقلی، بارک زائی و میرمرادزهی در سالن آمفی تئاتر اتاق بازرگانی زاهدان برگزار شد.
فرمانده بسیج سپاه زاهدان در این یادواره ضمن تبریک به مناسبت ایام الله دهه مبارک فجر اظهار داشت: شهدا از ارزش و جایگاه ویژه ای برخوردار هستند و شفاعت گرما در قیامت خواهند بود.
سرهنگ پاسدار موسی اصغری حسامیه با بیان اینکه شهدا متعلق به یک قوم و طایفه نیستند، گفت: این بزرگ مردان متعلق به جامعه هستند.
وی بیان کرد: نسل جوان و آینده ساز انقلاب باید اهداف و عوامل ایجاد انقلاب را حفظ کنند چرا که اصل ماندگاری و بقای انقلاب ارج نهادن به مقام شهدا و احیای فرهنگ ایثار و شهادت است.
این مسئول ادامه داد: اگر از اهداف انقلاب غافل شویم و شهدا را فراموش کنیم راه سعادت را گم خواهیم کرد.
فرمانده بسیج سپاه زاهدان آرامش، امنیت و توسعه را مرهون خون شهدا دانست و افزود: افتخارات امروز ملت ایران مدیون شهدا است.

پیروی از ولایت فقیه هموار پیروز و سربلند است
در ادامه این مراسم سردار باغبانی یکی از رزمندگان دفاع مقدس نیز سه مولفه مهم پیروزی انقلاب را اسلام، رهبری و مردم دانست و گفت: این انقلاب با رهبری بی بدیل امام خمینی زمینه ساز تحولی بزرگ در جهان اسلام شد.
وی افزود: این نظام الهی اینک با وجود تمامی توطئه های دشمن به دلیل الهی بودن و پیروی از ولایت فقیه هموار پیروز و سربلند است.
باغبانی تصریح کرد: انقلاب ما امروز با رهبریت امام خامنه ای روند رو به رشدی را سپری می کند.
انتهای پیام/
Share/Save/Bookmark