کد مطلب: 49998
 
مسئول بسيج سازندگی سپاه سلمان سيستان و بلوچستان:
1585 بسیجی تسهیلات کم بهره دریافت کردند/ اشتغالزایی یکی از اهداف بسیج سازندگی است
مسئول بسيج سازندگی سپاه سلمان سيستان و بلوچستان گفت: در جهت ایجاد اشتغال و افزایش تولید خانگی در سال گذشته یک هزار و 585 نفر از بسیجیان تسهیلات قرض الحسنه 4% دریافت کردند.
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۰۷:۴۰
 
سرهنگ علی اکبر جعفری در گفت و گو با خبرنگار زاهدانه با اشاره به ایجاد اشتغالزایی برای جوانان استان اظهار داشت: در جهت ایجاد اشتغال و افزایش تولید خانگی و پایین آوردن هزینه های تولید در سال گذشته یک هزار و 921 نفر از بسیجیان در سیستان وبلوچستان توسط بسیج سازندگی به بانک معرفی شدند.
وی گفت: از این تعداد حدود یک هزار و 585 نفر به ارزش 130 میلیارد ريال تسهیلات قرض الحسنه 4% دریافت کردند.
این مسئول بیان داشت: تسهیلات بسیج سازندگی در عرصه های پرورش ماهی، دام های سبک و سنگین، مرغ بومی، بلدرچین، سایر ماکیان، شتر مرغ، زنبور عسل، گلخانه، گیاهان دارویی، صنایع تبدیلی و دستی به افراد متقاضی اختصاص یافته است.
وی در تکمیل این مطلب افزود: تمامی اشخاص حقيقی و حقوقی می توانند از تسهيلات اين نهاد برای راه اندازی واحدهای توليدی خود استفاده کنند.
جعفري با بيان اينکه از يک سال گذشته تاکنون 230 ميليارد ريال تسهيلات کم بهره به افراد متقاضی پرداخت شده است، گفت: میزان تسهیلات بستگی به نوع فعالیت افراد داشته است.
مسئول بسيج سازندگي سپاه سلمان سيستان و بلوچستان در پایان خاطر نشان کرد: با هدف گذاری صورت گرفته از طریق بازار، سایت فروش در فضای مجازی و ایجاد نمایشگاه های فصلی اقدام به فروش محصولات اقتصاد مقاومتی و همچنین ارتباط بین این بخش با اصناف و بازاریابی خارجی کرده ایم تا عمده اقلام تولیدی این بخش به فروش برسد.
انتهای پیام/
Share/Save/Bookmark