کد مطلب: 37298
 
95 پروژه در زاهدان همزمان با هفته دولت افتتاح می شود
فرماندار زاهدان از افتتاح 95 پروژه با 48 میلیارد ریال اعتبار در شهرستان زاهدان خبر داد.
تاریخ انتشار : يکشنبه ۲ شهريور ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۲۲
 
به گزارش زاهدانه ، عباسعلی ارجمندی اظهار داشت: به مناسبت فرارسیدن هفته دولت برنامه‌ها و پروژه‌های مختلفی در سطح شهرستان زاهدان انجام می‌شود.

وی ادامه داد: مسئولان دولت باید با سرلوحه قراردادن راه و منش شهیدان رجایی و باهنر در مسیر ولایت و توسعه منطقه حرکت کنند.

فرماندار زاهدان با بیان این‌که بیشتر پروژه‌هایی که به بهره‌برداری می‌رسد نیمه تمام بوده است، افزود: این پروژه‌ها ضمن ایجاد اشتغال و رونق اقتصادی، پیامدهای اجتماعی و فرهنگی بسیار خوبی برای مردم منطقه به دنبال دارد.

وی خدمت به مردم را بزرگترین افتخار برای مسئولان عنوان کرد و گفت: رضایت مردم، امین معیشت و رفاه آن‌ها وظیفه مسئولان است.

این مسئول تصریح کرد: در شهرستان زاهدان 95 پروژه با اعتبار 48 میلیارد ریال در بخش‌های مختلف صنعتی، بهداشت و درمان، نیرو، منابع طبیعی، آب و فاضلاب، کشاورزی و دامپروری در هفته دولت مورد افتتاح و بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

وی عنوان کرد: تعمیر و تجهیز آزمایشگاه HIV جنوب شرق کشور، بهره‌برداری از هیدروژنراتور شرکت آب و فاضلاب که برق تولید می‌کند، افتتاح 2 حلقه چاه آب و فاضلاب برای مردم بلوار کشاورز، افتتاح فاز نخست پارک سرداران شهید و بهره‌برداری از بزرگراه زاهدان بم به طول سه کیلومتر از جمله پروژه‌هایی است که بهره‌برداری از آن‌ها از فردا به تدریج آغاز می‌شود.

فرماندار زاهدان هفته دولت را فرصت خوبی برای تشریح فعالیت‌های دولت در سیستان و بلوچستان عنوان کرد و گفت: ادارات و سازمان‌های مختلف از این فرصت استفاده کرده و دستاوردهای نظام در این منطقه را به مردم اطلاع‌رسانی کنند.

ارجمندی با اشاره به این‌که مشکل آب شرب و حاشیه‌نشینی 2 مشکل مردم شهرستان زاهدان است، خاطرنشان کرد: راهکارهای لازم برای برطرف کردن این مشکلات در دستور کار مسئولان مربوطه قرار دارد.

انتهای پیام/
Share/Save/Bookmark
مرجع : خبرگزاری فارس