کد مطلب: 62038
 
مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان خبر داد:
رفع کامل ۱۷ مقطع پر تصادف جاده‌ای در سیستان و بلوچستان
مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان از سری اقدامات این ارگان در حوزه راهداری خبر داد.
تاریخ انتشار : يکشنبه ۱۴ اسفند ۱۴۰۱ ساعت ۱۱:۲۰
 
ایوب کرد در گفتگو با خبرنگار زاهدنیوز با اشاره به آغاز طرح نوروزی بیان کرد: این طرح در سیستان و بلوچستان از یکم اسفندماه آغاز شده است.

وی افزود: ۲۷ مقطه پرتصادف از ۲۸ مورد ابلاغ که به صورت کامل رفع نقص شده است، ۱۴۲ مورد حادثه خیز آشکارسازی و ایمن‌سازی شده و ۱۰ مقطع پرتصادف ابلاغی اسفندماه سال جاری آشکارسازی شده است.

کرد با اشاره به عملکرد حوزه راهداری در سال جاری تشریح کرد: اجرای روکش آسفالت در محور‌های کل سیستان بلوچستان به طول ۸۹۳ کیلومتر، خط کشی به طول ۲ هزار و ۸۰۰ کیلومتر به صورت‌امانی و آشکارسازی ۱۴۲ مقطع حادثه خیز در محور‌های کل استان انجام شده است.

به گفته مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان؛ رفع کامل ۱۷ مقطع پر تصادف و دارای تصادف از ۲۸ مورد ابلاغ شده در سال جاری، اجرا و نصب تابلو علائم و تجهیزات ایمنی شامل؛ چشم گربه‌ای و استوانه و بشکه ایمنی به جهت تشدید آشکار‌سازی محور ۱۲ هزار عدد به صورت‌امانی از سری اقدامات این ارگان بوده است.


وی ادامه داد: اجرا، ساخت و نصب ۵۰۰ عدد تابلو اطلاعاتی و کیلومتر شمار و محدودیت سرعت در نقاط پر حادثه به صورت‌امانی، اجرای شیار لرزاننده ۱۶۰ کیلومتر و نصب حفاظ بتنی و فلزی به ۲۱ کیلومتر انجام شده است.

کرد اذعان کرد: ایمن‌سازی حداقلی تقاطع‌های ۲ به یک و یک به ۲ در محور‌های کل استان به صورت‌امانی، اصلاح شیب شیروانی با ماشین آلات راهداری به طول ۱۳۵ کیلومتر و ایمن‌سازی حداقلی ۳۰ کیلومتری ورودی کلیه شهر‌ها انجام شده است.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان ادامه داد: رفع نقص و اجرای روشنایی در ۱۶ مقطع در سطح حوزه استحفاظی استان، احداث پل نیاتک و تعمیرات ۶۵ دستگاه پل و بازسازی اورهال هفتم دستگاه ماشین آلات راهداری از سری اقدامات این ارگان بوده است.

انتهای خبر/
Share/Save/Bookmark