کد مطلب: 32518
 
با حضور امام جمعه زاهدان صورت گرفت
از مادران و همسران شهدا در زاهدان تجلیل شد
با حضور امام جمعه زاهدان و مدیرکل بنیاد شهید سیستان و بلوچستان، از مادران و همسران شهدا در زاهدان تکریم و تجلیل به‌عمل آمد.
تاریخ انتشار : يکشنبه ۲۴ فروردين ۱۳۹۳ ساعت ۲۱:۱۱
از مادران و همسران شهدا در زاهدان تجلیل شد
 
به گزارش زاهدانه ، امروز با حضور امام جمعه زاهدان، مدیرکل بنیاد شهید و جمعی از مادران و همسران شهدا، مراسم تکریم از مادران و همسران شهدا در دفتر آیت‌الله سلیمانی برگزار شد.

در این مراسم هم‌چنین، منیر آرامی مشاور و معاون رئیس جمهور در امور بانوان و خانواده، لیلا کدخدایی مشاور و مدیرکل استاندار سیستان و بلوچستان در امور خانواده، سردار غلامرضا باغبانی مسئول هیئت رزمندگان استان، حضور داشتند.

آیت اللهˈعباسعلی سلیمانیˈ در این مراسم اظهار داشت: نامگذاری سالروز وفات حضرت ام البنین(س) به عنوان ˈروز تکریم مادران و همسران شهداˈ فرصت بسیار مناسبی برای تجلیل از مادران و همسرانی است که همانند آن بانوی بزرگوار در دوران دفاع مقدس نقش آفرینی کردند.

وی با اشاره به نقش بانوان در تربیت فرزندان اظهار داشت: مادران در این زمینه کار نرم افزاری انجام می دهند و نقششان در مقایسه با پدران که کار سخت افزاری انجام می دهند به مراتب سختتر و عمیقتر است.

نماینده مقام معظم رهبری در امور اهل سنت سیستان و بلوچستان با بیان اینکه زنان نقش مهمی در پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی داشتند افزود: زنان با ایفاء نقش خود به عنوان مادر و همسر با حمایت از فرزندان و همسران خود روند پیروزی انقلاب را سرعت بخشیدند.

ˈمنیر آرامیˈ از حوزه معاونت امور زنان و خانواده نهاد ریاست جمهوری نیز در این مراسم گفت: دولت تدبیر و امید توجه ویژه ای به خانواده شهدا دارد و در همین راستا ریاست جمهوری هر هفته با خانواده شهدا دیدار می کند.

همچنین در این همایش از 50 مادر و همسر شهید سیستان و بلوچستان تجلیل شد.

24 فروردین سالروز وفات حضرت ام البنین(س) به عنوان روز تکریم مادران و همسران شهدا در تقویم نظام جمهوری اسلامی نام گرفته است.

انتهای پیام/
Share/Save/Bookmark