کد مطلب: 61895
 
نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی:
تحریم سپاه یک مسئله حیثیتی برای انقلاب اسلامی است
نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی گفت: تحریم سپاه یک مسئله حیثیتی برای انقلاب اسلامی است و اگر این اقدام انجام شود ما مقابله‌به‌مثل خواهیم کرد.
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۱ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۰۷:۲۶
 
حسینعلی شهریاری، نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار زاهدنیوز بیان کرد: پارلمان اروپا در اقدامی خواستار قرارگرفتن نام سپاه پاسداران ایران در فهرست تروریستی اتحادیه اروپا شده است.

وی با اشاره به تلاش اروپا برای تحریم سپاه گفت: اگر زمانی منافع ملت ایران به خطر بیفتد، ایران اتحادیه اروپایی را در لیست تروریستی قرار خواهد داد و مدافعان ملت ایران و مقاومت در منطقه می‌دانند با تروریست‌ها چگونه مواجه شوند.

نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به صحبت های حضرت امام خامنه‌ای که فرمودند: اگر سپاه و انقلاب اسلامی نبود کشور هم نبود، افزود: اروپا و آمریکایی‌ها این مطلب را به خوبی درک کردند که فقط سپاه پاسداران می تواند از انقلاب اسلامی محافظت کند.

شهریاری تصریح کرد: طبیعی است که دشمنان خصومت داشته باشند و سپاه را تحریم کنند و قطعاً این آرزو را به گور خواهند برد.

نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی گفت: در رابطه‌با تحریم سپاه که مسئله جدی و حیثیت انقلاب اسلامی است و اگر این اقدام انجام شود مقابله‌به‌مثل خواهد شد.

وی ادامه داد: تمام ارتش‌های کشورهای اروپایی به‌عنوان تروریست اعلام خواهیم کرد و این نمایشی که اروپایی‌ها از خودشان بروز می‌دهند و فکر می‌کنند که انقلاب اسلامی را می‌توانند وادار به انجام خواسته‌های خود کنند، خیال باطل است.

به گفته شهریاری؛ نظام جمهوری اسلامی خیلی محکم پشت سر رهبری ایستاده و ذره‌ای از خواسته‌های منطقی و اصولی خود پایین نخواهد آمد و البته که اروپایی‌ها نگران هستند چراکه نمایندگان در مجلس شورای اسلامی هم اعلام کردند که اگر این اقدام را انجام دهند مقابله‌به‌مثل خواهیم کرد.

انتهای خبر/
Share/Save/Bookmark