کد مطلب: 61877
 
مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان خبر داد:
تردد روان و بااحتیاط علی‌رغم بارش سنگین برف در محور زاهدان - خاش
مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان گفت: در محور زاهدان، خاش با وجود بارش سنگین برف تردد روان و با رعایت جوانب احتیاط صورت می‌گیرد.
تاریخ انتشار : شنبه ۸ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۱۰:۲۱
 
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی زاهدنیوز، ایوب کرد بیان کرد: باتوجه‌به اعلام سازمان هواشناسی در خصوص بارش برف در محور مذکور کلیه راهداران شهرستان‌های تفتان و خاش از ساعت ۱۸ روز گذشته به‌صورت آماده‌باش در آمدند و باتوجه‌به بارش سنگین برف که از ساعت ۲۱ شب گذشته آغاز و تا ساعت ۵ بامداد امروز ادامه داشته نسب به برف‌روبی و نمک‌پاشی این محور اقدام کردند.

وی افزود: تعداد ۲ دستگاه برف‌روب و ۲ دستگاه نمک‌پاش نسبت به برف‌روبی و نمک‌پاشی این محور اقدام نمودند و همچنین گشت‌های راهداری از شهرستان‌های خاش و تفتان جهت تسهیل در تردد کاربران جاده‌ای در محور حضور داشتند و در حال حاضر تردد در محور زاهدان - خاش، روان و با رعایت جوانب احتیاط صورت می‌گیرد.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان با اشاره به شروع برف از کیلومتر ۸۰ محور زاهدان به سمت خاش تا کیلومتر ۱۷۵ تصریح کرد: ارتفاع برف در بعضی مناطق به ۲۰ سانتی‌متر نیز رسیده که در چند سال گذشته بی‌سابقه بوده است.

کرد در پایان از رانندگان و کاربران جاده‌ای خواست در صورت ضرورت برای سفر از طریق تماس با سامانه ۱۴۱ که به‌صورت شبانه‌روزی آماده پاسخگویی است از وضعیت راه‌ها مطلع شوند.

انتهای خبر/
Share/Save/Bookmark