کد مطلب: 56837
 
همایش طلایه‌داران فاطمی در زاهدان برگزار شد
پیش از ظهر امروز همایش طلایه‌داران فاطمی در مسجد جامع زاهدان برگزار شد.
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۲۹
 
به گزارش زاهدنیوز، عضو هیئت امنا و سرپرست مرکز جامع علوم اسلامی کشور پیش از ظهر امروز در همایش طلایه‌داران فاطمی که با حضور طلاب و جمعی از مردم و مسئولان در مسجد جامع زاهدان، برگزار شد، افزود:برای پیروزی و پایداری انقلاب اسلامی، هزینه های زیادی داده شد و نمونه بارز آن عبور از فتنه هایی به مثل 88 است.
حجت‌الاسلام مسعود عالی، افزود: انقلاب اسلامی ایران در طی 40سال اخیر با مدیریت و رهبری امام راحل(ره) و مقام معظم رهبری و حضور در صحنه مردم به بهترین شکل مدیریت شده و خواهد شد.
وی ادامه داد: در حال حاضر قدرت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران رو به افزایش و قدرت کشور آمریکا رو به افول می باشد.
وی تاکید کرد: در 40سال گذشته، دشمنان این مرز و بوم تلاش های زیادی را برای ضربه زدن به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران انجام داده، فتنه ها و انقلاب های رنگی مختلف و تحریم های بسیاری را در دستور کار خود قرار داده بودند که به کمک و یاری خداوند متعال، امام زمان(عج) و رهنمودهای مقام معظم رهبری و ایستادگی مردم از این طوفان ها عبور کردیم.
حجت‌الاسلام عالی ادامه داد: ۷۰سال بلوک غرب و بلوک شرق باهم جنگ سرد داشتند، در کل این هفتاد سال، فقط ۷میلیارد دلار هزینه کردند و غربی ها تنها با یک رادیو بی بی سی در بخش رسانه بر علیه آنان اقدام کردند.
وی گفت: بلوک غرب برای لطمه زدن به انقلاب ایران اسلامی، در ۲۵سال ابتدایی ۱۰۰میلیارد دلار هزینه کرد، در کل دنیا سه کشور فارسی زبان شامل ایران، افغانستان، گرجستان با جمعیت 120میلیون نفر وجود دارند که از این تعداد 80 میلیون تفر در ایران هستند، در حال حاضر ۲۸۰شبکه فارسی زبان در دنیا فعالیت دارند که بیشتر آنها پولی بوده اما فقط و فقط در کشور ایران این شبکه ها به صورت رایگان به فعالیت می پردازند و این درحالی است که برای کشور چین با یک میلیارد و دویست میلیون نفر جمعیت به این میزان شبکه صوتی و تصویری وجود ندارد.
وی اضافه کرد: پیچیده ترین کار علیه انقلاب اسلامی، طراحی و تشکیل اتاق فکر برای راه اندازی جنگ های نیابتی بود، که سنگین ترین حمله ای بود که علیه جمهوری اسلامی شکل گرفت، دشمن با استفاده از تجربه حضور در عراق و افغانستان وقتی که فهمید نمی تواند کاری از پیش ببرد، گروه های تکفیری و تروریستی را ایجاد و از آنان به طرق مختلف حمایت کرد.
این استاند حوزه علمیه، تاکید کرد: اعضای کروه های تروریستی و تکفیری را آموزش داده بودند تا حرکات چندش آور انجام دهند و فعالیت هایی را اجرا کنند تا موج شدید اسلام خواهی در کشورهای غربی از سرعتش بکاهد چرا که پیش بینی شده بود با توجه به استقبال بسیار خوب غربی ها از دین اسلام، تا سال دو هزار و 50بیشتر مردم ساکن در غرب، به اسلام گرایش پیدا کنند.
وی افزود: یکی دیگر از اهداف آنها از این راه‌اندازی جنگ‌های نیابتی دسترسی به منابع انرژی منطقه بود، هدف دیگر آنها فروش تسلیحات بود و همچنین نابودی کشورهای اسلامی و ویران کردن زیرساخت ها این کشورها، در راستای جلوگیری از پیشرفت و توسعه آنها بوده است.
وی اضافه کرد: دشمنان جوری وانمود می کنند که قبل از انقلاب همه چیز گل و بلبل و سنبل بود و ارزانی در کشور موج می زد و برای همین باید مراقب شایعات و جنگ روانی باشیم و جوانان از فرصت حضور در فضای مجازی به بهترین شکل استفاده کنند و اسیر جوسازی های دشمن نشوند.
حجت‌الاسلام عالی افزود: ما نباید انتظار داشته باشیم که حتما دولت و سازمان ها کار انجام بدهند، خودمان در هر زمینه که می توانیم آتش به اختیار عمل کنیم و در راستای توسعه بخش های مختلف کشور تلاش کنیم.
انتهای پیام/
Share/Save/Bookmark