کد مطلب: 57971
 
کمک پنج میلیارد ریالی خیران برای مقابله با کرونا در سیستان و بلوچستان
قائم مقام رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زاهدان گفت: خیران سلامت تاکنون پنج میلیارد ریال برای مقابله با کرونا در سیستان و بلوچستان کمک‌های نقدی و غیرنقدی کردند.
تاریخ انتشار : يکشنبه ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۱۸:۰۶
 

احمد بامری قائم مقام رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زاهدان، گفت: خیران سلامت همچنان همراه و همگام نظام سلامت در حفظ سلامت کارکنان و جلوگیری از انتشار ویروس کرونا توسط بیماران هستند.

او اهدای ۶۰۰ گان، ۱۰ هزار ماسک نانو، ۱۹۰ ماسک N۹۵ را بخشی از کمک خیران سلامت برای مقابله با کرونا در سیستان و بلوچستان ذکر کرد و افزود: زنجیره همدلی تشکیل شده در این بحران چنان زیبا و بی‌بدیل است که هر فرد هر آنچه در توان دارد از خدمت داوطلبانه در مراکز مراقبت از بیماران مبتلا به ویروس کرونا تا تامین بخشی از میان وعده بیماران و کارکنان بیمارستان و حتی خرید تجهیزات، دستگاه‌ها و ملزومات پزشکی در طبق اخلاص گذاشته و برای تقویت سد دفاعی در برابر این ویروس بکار می‌بندد.

قائم مقام رییس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان افزود: حوزه مشارکت‌های این دانشگاه محل اصلی برای پیگیری و جلب مشارکت افراد نیکوکار مشخص و تمام فعالیت‌ها به صورت منسجم و یکپارچه انجام می‌شود.

او بیان کرد: حرکت در مسیر نیکوکاری با توجه به توان هر فرد و نیت وی شکل می‌گیرد.

بامری خاطرنشان کرد: نیکوکاران می‌توانند از طریق شمار حساب ۸۵۵۳۶۰۶۱۲ یا شمار کارت ۶۱۰۴۳۳۷۴۳۲۲۵۷۶۳۰ این نهاد را تحقق اهداف بهداشتی یاری کنند.

او ادامه داد: مشارکت گروه‌های جهادی، خیران وآحاد مردم برای ریشه کنی این بیماری ضروری است.

قائم مقام رییس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت: ارائه خدمات جهادی و مشارکت خیران به صورت متمرکز تحت مدیریت و نظارت دانشگاه علوم پزشکی است.

انتهای پیام
Share/Save/Bookmark