کد مطلب: 56431
 
رئیس سازمان بسیج مستضعفین:
۲ بار نامه به دولت نوشتم اما رئیس جمهور اجابت نکرد/ مسئولین در رسانه ملی فرایند کالاهای کشف شده احتکاری را مطرح کنند
رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: دو هفته گذشته بنده به عنوان خادم بسیجیان برای شناسایی محتکرین ابلاغیه ای داشتم و عموم دیدند چه اتفاقی افتاد البته بنده از تعزیرات تشکر می کنم اما کار اینجا تمام نمی شود.
تاریخ انتشار : يکشنبه ۴ شهريور ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۵۷
 
به گزارش زاهدنیوز به نقل از عصرهامون، رئیس سازمان بسیج مستضعفین پیش از ظهر امروز یکشنبه در حاشیه اجلاسیه 800 شهید کارگر، کارمند و اصناف استان البرز که در مسجد امام صادق (ع) کرج برگزار شد در گفتگو با خبرنگار تیتریک درباره جزئیات کشفیات انبارهای کالای احتکاری در کشور توسط بسیج گفت: بسیج سپر دفاع مردم است و کالاهای احتکاری بسیاری را در این مدت کشف کرد.
سردار غلام حسین غیب پرور با اشاره به اینکه تعداد کالاهای احتکاری متنوع و زیاد است افزود: دو هفته گذشته بنده به عنوان خادم بسیجیان برای شناسایی محتکرین ابلاغیه ای داشتم و عموم دیدند چه اتفاقی افتاد البته بنده از تعزیرات تشکر می کنم اما کار اینجا تمام نمی شود.
وی با اشاره به اینکه کسانی که کالای مردم را احتکار کردند مانند داعش هستند و به مردم خود رحم نمیکنند اظهار داشت: بخشی دیگر از کالاهای احتکاری در روزهای اینده کشف می شود لذا دستگاه قضا باید موضوع را دنبال کند تا کالاها به دست مردم برسد و انبار داری جدید راه نیفتد چرا که دلال جماعت مردم را بیچاره کرده است.
سردار غیب پرور با تاکید بر اینکه هزاران تن برنج، روغن، حبوبات، قند و شکر، خودرو و کاغذ دیواری در کشور انبار شده بود تصریح کرد: همه باید به مردم گزارش دهیم و مسئولین در رسانه ملی باید فرایند کالاهای کشف شده احتکاری را مطرح کنند.

وی با تاکید بر اینکه امروز کسانی که در جبهه جهاد اقتصادی فعالیت می کنند شان انها با عازمان جبهه های جنگ برابر است گفت: دیروز رییس جمهور گفت دولت را تنها نگذارید می گویم شما تنها نیستید و می توانید نباشید اگر راه را باز کنید.

سردار غیب پرور با تاکید بر اینکه بیش از یک سال اعلام امادگی کردم و 2 بار نامه نوشتم لبیک رئیس جمهور و اجابتشان کو؟ افزود: بسیج کشاورزی، صنعت، کارگری و اصناف برای دولت فرصت و ظرفیت است اما مشکل این است که نگاه های سیاسی حاکم است در حالی که بسیج متعلق به کشور و نظام بوده و نسخه بی بدیل انقلاب است و نسخه شفابخشی در تنگنا بوده و بن بست شکن خواهد بود.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین در خاتمه خاطرنشان داشت: دست ما دراز است و تضمین می دهیم، البته اقای رییس جمهور بخشی از توان انها را در بسیج سازندگی و محرومیت زدایی روستاها دیده اند و عملکرد انها را در زلزله کرمانشاه مشاهده کرده اند.
Share/Save/Bookmark