کد مطلب: 28621
 
حضور تیم کبدی بانوان سیستان و بلوچستان در لیگ برتر
دور رفت مرحله نهایی ششمین دوره لیگ برتر کبدی استاندارد بانوان باشگاه‎های کشور انتخابی تیم ملی با حضور تیم کبدی سیستان و بلوچستان از فردا در مجموعه ورزشی بعثت تهران آغاز خواهد شد.
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۶ آذر ۱۳۹۲ ساعت ۲۳:۵۴

به گزارش زاهدانه به نقل از پایگاه خبری ورزش سیستان و بلوچستان، شش تیم تهران، ایلام، البرز، سیستان و بلوچستان، ریف اصفهان و گلستان پس از صعود از مرحله مقدماتی لیگ برتر کبدی استاندارد بانوان باشگاه‌های کشور از فردا چهارشنبه 27 آذرماه با حضور در مجموعه ورزشی بعثت تهران دور رفت مرحله نهایی را برگزار خواهند کرد که تیم سیستان و بلوچستان با ترکیب خانم‌ها مینا آذریان، خدیجه خاکسفیدی، الناز میرشکار، رقیه میر، محبوبه سنچولی، صفیه یادی مقدم، سحر اشترک، سمیه بامدی، ثریا نادریان، صفورا  نادریان، فاطمه گرگیچ به مربیگری و سرپرستی صفورا یادی مقدم و فریده ظریف دوست به رقابت با حریفان خود می‌پردازد. بازیکنان تیم‌ها باید عصر روز چهارشنبه 27 آذرماه در وزن‌کشی حضور خواهند یافت و پس از آن قرعه کشی مسابقات با حضور سرپرستان تیم‌ها و نمایندگان فدراسیون برگزار می‌شود.

مسابقات این مرحله از صبح روز پنجشنبه 28 آذر ماه به صورت دوره‌ایی آغاز خواهد شد و تا روز شنبه 30 آذر ماه ادامه خواهد داشت.

این رقابت‌ها جنبه انتخابی تیم ملی هم دارد و کمیته فنی فدراسیون در بخش بانوان با حضور در محل مسابقات نفرات برتر تیم‌های شرکت‌کننده را برای دعوت به اردوهای تیم ملی بزرگسالان زیر نظر خواهند گرفت.

انتهای پیام/

Share/Save/Bookmark