کد مطلب: 52651
 
رئیس پلیس امنیت عمومی سیستان وبلوچستان:
کشف بیش از 17 هزار قلم لوازم آرایشی قاچاق در کلانشهر جنوب شرق/ قاچاقچیان در دام پلیس گرفتار شدند
رئیس پلیس امنیت عمومی سیستان وبلوچستان از کشف بیش از 17 هزار قلم انواع لوازم آرایشی قاچاق در زاهدان خبر داد.
تاریخ انتشار : يکشنبه ۲۳ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۰۷:۰۵
 
به گزارش زاهدانه، ایران دومین کشور مصرف کننده لوازم آرایشی پس از عربستان در خاورمیانه و هفتمین مصرف کننده جهان است که این مهم باعث شده دلالان به فکر سود و منفعت خود باشند و گوی سبقت ثروت را در این راه جستجو کرده و به قاچاق لوازم آرایشی بهداشتی تقلبی روی بیاورند.
از طرفی نیز هم مرز بودن با کشورهای همسایه عاملی در جهت قاچاق لوازم آرایشی است بگونه ای که بین 80 تا 90 درصد از لوازم و کالاهای آرایشی در ایران بصورت تقلبی از طریق مرزهای شرقی و غربی وارد می شوند. این مهم در حالی زمینه قاچاق را برای دلالان و سودجویان فراهم کرده که یکی از نشانه های پرستیژ در بین بانوان استفاده از لوازم آرایشی و بهداشتی می باشد از اینرو دستاورد استفاده از این لوازم ابتلا به انواع بیماری های پوستی برای مصرف کنندگان و سود هنگفت به جیب دلالان و قاچاقچیان است.

در این رابطه رئیس پلیس امنیت عمومی سیستان و بلوچستان نیز از کشف محموله لوازم آرایشی قاچاق در زاهدان خبر داد و گفت: قاچاقچیان قصد خروج لوازم آرایشی قاچاق به خارج از استان را داشته که با اطلاع پلیس محل اختفای این محموله شناسایی شد.
سرهنگ محمدی با اشاره به دستگیری 4 قاچاقچی در این رابطه افزود: این محموله در یک انبار در شهرستان زاهدان جاسازی شده بود که پس از شناسایی محل و بازرسی های انجام شده 17 هزار و 140 قلم از انواع لوازم آرایشی قاچاق و گران قیمت کشف و ضبط شد.

این مسئول با بیان اینکه قاچاقچیان به ارزش 7 میلیارد و 210 میلیون ریال جریمه شدند، ادامه داد: این باند چهار نفره لوازم آرایشی قاچاق را در شهرستان زاهدان و استان های همجوار پخش و توزیع می کردند.
انتهای پیام/
Share/Save/Bookmark